2012. április 4., szerda

NOTD - Iced straberry cream & Fruity

Begyümölcsöződtem! :D Nem, nem lesz essence és Catrice blog, de annyira izgatottam próbálom ki az újonnan kapott termékeket (a lakkok és a rúzsok leginkább), hogy ugyanilyen izgalommal mutatom meg Nektek őket utána. Mindenképpen szerettem volna gyümölcsös körmöket, de nem a csupasz körmeimre akartam rátenni, hanem már valami színre. Egy nude lakkot választottam hozzá, ami halvány rózsaszín.Utólag beugrott, hogy egy halvány sárgán lehet jobban mutattak volna a gyümik, de sebaj, majd legközelebb.
Így készült: essence alapozó lakkal indítottam, gyorsan szárad és utána a többi réteg lakk is is sokkal gyorsabban szárad. Ezután jött két réteg a nude lakkból. Ezt hagytam megszáradni, majd ezután elkezdtem felragasztani a gyümölcsöket. A ragasztóval meggyűlt a bajom, mert miután rákentük a gyümölcsre várni kell egy picit és csak után ráhelyezni és rányomkodni a körömre, ekkor már egyszerű volt, egyből megragadt. Erre jött rá egy essence fedőlakk és kész! :)
Itt látszik kicsit a bénázásom nyoma a ragasztóval... :))
kellékek, amiben egy ősrégi essence lakk is helyet kapott
Nektek hogy tetszik?

15 megjegyzés :

Ez sajnos erősen komolytalan és gagyi kategória- már bocsánat.

uhh, most nagyon megkívántam az epret és a nyarat :) csodaszép az új nude glam :)
(látom sajnos téged is megtalálnak a trollok..elég szomorú az ilyen, hogy nincs jobb dolga!!)

Nem trollság, szubjektív vélemény. Nem véletlen, hogy ezek a "díszek" elsősorban műkörmök díszítéséhez lettek kitalálva, mert ott bele tudják építeni az anyagba. Ez nem csak bénán néz ki, hordani is zavaró, mert a szélei beakadnak a ruhába (mindenbe) és nem fogja tartani a ragasztó, csak 1-2 napig. Az, hogy az essence minden filléres dologból hasznot akar húzni, még nem biztos, hogy attól az jó. Más (ellentétes) véleményét nem meghallgatni, csak mutogatni valakire aki nem ajnározza a bloggert, az a trollság. És akármit csináltok, ha saját körömre ragasztatok ilyen díszeket, azt nem lehet szépen kivitelezni.

Nincsen semmi baj, azért vannak a kommentek, hogy elmondjuk a véleményünket. Nekem tetszik, valakinek nem. Egyébként ha egy követ teszek a körmömre díszként az sokkal jobban kiáll. Nekem is volt műkörmöm és ott sem tudják teljesen elrejteni a zselében, ott is kiáll valamennyire és ugyanúgy beleakadhat bármibe. Ha lejön két nap után, hát lejön, nem egy hónapra terveztem, ez csak köröm, majd leszedem ha már csúnya lesz. :)

kedves Anita ! :) a műkörömből is kiállnak a gyümölcsök, egyébiránt nekem ragasztó nélkül, a lakkba belenyomva 7 napot bírtak ki, amikor végül meguntam és lemostam. úgy kellett feszegetni :)

Egész jól néz ki, pedig nekem is voltak fenntartásaim a dologgal, de így látva, nem csak képről már tetszik :)

Szerintem valami színes alappal még ütősebb lenne :) Mondjuk zöld, sárga, piros... :)

Nekem tetszik, szerintem aranyos! :)
Bár én magamon csak egy félét tudnék egyszerre elképzelni :)

Szerintem attól még, hogy valakinek nem tetszik valami, és ezt vállalja is, attól még nem troll!
Amúgy nekem tetszik, csak az én ízlésemnek sok rajta gyümölcs :)
Az üzletekben már lehet kapni ezeket a körömdíszeket? Már mikor láttam, hogy lesznek, akkor kinéztem magamnak, de szombaton nem láttam, bár Fruity-s állvány volt, csak teljesen lefosztva :/

Áprilistól lehet kapni, én annyit tudok, én még le voltam ragadva az előző kollekciónál. De már többen írtátok, hogy láttatok kinn állványt, akkor ezek szerint figyelni kell, mert hamarosan lesznek! :)

Nekem nagyon tetszik. :D Én is tervezem ezeket a gyümiket, csak én saját magam készíteném el, ha lenne időm. :D

Nekem is tökre tetszenek ezek a gyümik! :D Én múltkor e-bayen nézegettem ilyen díszítőket! De örülök, hogy az essencnél is lesz :)

nekem tetszik, bár a ragasztós technika nekem fura eléggé, mert én a youtube-os körmös videókban máshogy láttam.. ott több fedőlakkal lett rögzítve minden és az első réteg fedőlakkba lett belenyomva a gyümi, így talán kevésbé áll ki a körömből,meg szerintem ezek az Essence-sek vastagabbak a kelleténél. Én mostanában rendeltem e-bayről két ilyen "kereket" meg 100 db-os fimo rudat, még nem érkezett meg, de kíváncsi leszek, hogy sikerül majd saját körömre..

Megjegyzés küldése