2012. április 1., vasárnap

NOTD - Genius In The Bottle

Tudtátok, hogy a Chanel Peridot lakkjának mintájára elkezdtek bevonulni a dupe-ok a drogériákba? Ez most Catrice, de láttam már, hogy a She márka is kijött ezzel a színnel. Szép, különleges szín, aki áhítozott rá, de sajnált rá 6000 Ft-ot kiadni, annak itt van egy alternatíva.
Egyébként a Catrice a high end trendeket igyekszik követni, így ha valami új formula, termék, szín megjelenik abban a kategóriában, akkor ők igyekszenek visszaadni ezt a saját márkájukban, akár limitált kollekció formájában is, de elérhető áron. Ez is egy példa erre, szerintem ez elég jó dolog, hiszen nem mindenki engedheti meg magának a drágább termékeket, de mégis követheti a trendeket, ha szeretné.






Nektek hogy tetszik? 

7 megjegyzés :

Érdekes, hogy nekem a Chanel Peridot egyáltalán nem tetszik, és nem értettem a hype-ot körülötte, ezután viszont csorgatom a nyálam rendesen *.*

én is ezt akartam mondani, hogy nem tudom miért van mindenki oda ezért a színért, szerintem kifejezetten csúnya.
Pedig én nagy lakkos vagyok! :)

Nem tudom, engem benzinre vagy gázolajra emlékeztet a színe. Én ki akartam próbálni (nem 6ezerért) erre szuper volt. Egyébként csak arra akartam kilyukadni, hogy milyen jó, hogy ami körül nagy hype van, azt kidobják olcsóbban is...

Az szerintem is szuper, hogy leutánozzák a drágább márkákat! :))

ő még várja, hogy kipróbáljam, de a she verziósat már próbáltam (anyukám vette magának, de ki kellett azt is próbálnom :D), de szerelmes vagyok a színbe :)

apropó chanel dupe: most van szintén egy catrice lakk, ami meg szerintem a paradoxal-t szertené másolni, meg is lepődtem, és csak azért nem vettem meg, mert az essence you rockos verziója megvan, és két "ugyanolyan" nem kell :D

Húúú de jó, hogy mondom ezt, gyönyörű az a Chanel lakk...nem tudod véletlenül a catrcie árnyalat nevét?

utánakerestem, és from dusk to dawn! elvileg két verziója van, és a régebbi nem egy paradoxal hasonmás, de az üzletekben már nem kapható (csak ha utánanézel neten, ne lepődj meg :))
és amúgy nem is új, de eddig valahogy elkerülte a figyelmemet :o

Megjegyzés küldése