2012. április 17., kedd

NARS pirosító - Deep Throat


Az első Nars termékem! Nem hittem volna, hogy ez a pillanat is el fog jönni ilyen hamar, hogy ennek a márkának egy darabjával bővül a gyűjteményem, hiszen nálunk nem kapható és elég körülményes a beszerzése Magyarországról. Vagyis volt, mostanáig! A Nars európai oldaláról eddig is szállítottak Magyarországra, de horrorisztikus szállítási költséggel sajnos. Viszont Erzsitől megtudtam, hogy egy másik webáruház is szállít hozzánk, ahol viszont kaphatók Nars termékek, ráadásul ingyenes a szállítás! Ekkor rendeltem meg őt.






Csomagolása számomra az eddigi legeslegjobbak közé tartozik, sőt a legjobb! Gumiszerű a borítása, nagyon egyben van, szorosan záródik, de nem annyira, hogy ne lehessen kinyitni. Kézbe venni is jó érzés, neszeszer és utazóbarát, hiszen egészen vékony, így bárhol elfér. Csak simán egy ilyen zsebtükröt is el tudnék magamnak képzelni, annyira odavagyok a csomagolásért.






Természetesen nekem is először az ikonikus árnyalat jutott eszembe, az Orgasm. Rengeteg fotót, swatch-ot megnéztem a vásárlás előtt és teljesen nyilvánvalóvá vált, hogy nem ezt az árnyalatot fogom megrendelni. Mindenhol azt írták, hogy a Deep Throat az Orgasm egy hordhatóbb verziója, kevesebb benne a csillám, több bőrtónushoz illik. Lefotózni is nehéz, hiszen egy egyszerű rózsaszín pirosítónak tűnik a képeken, de sokkal több annál. Ez egy rózsaszínes barack árnyalat apró csillámokkal, de csak olyan mértékű a csillogása, hogy nyugodtan lehet hétköznap is viselni. Mesés.
A mennyiség 4,8 g. Összehasonlítva másik termékekkel: Mac normál pirosító 6 g, minaralize pirosító 3,2 g, Sleek pirosító 8g



Kétféle swatch is bekerült, mindegyik természetes fényben készült, de attól függ, hogy milyen színe van, épp hogy esik rá a fény. Egy igazi tavaszi/nyári rózsaszínes-korallos pirosító.
Tartósságával nagyon meg vagyok elégedve, nem is nagyon kell frissítenem a nap folyamán, tartósabb, mint a Mac pirosítók.

Ha megjött a kedvetek a rendeléshez: http://www.hqhair.com/home.dept

12 megjegyzés :

Melyik az az oldal végül az nem derült ki :)
Tényleg mesés! Használd egészséggel!

De jó színt választottál, nekem is kell :)
A szép színeken kívül a tartósságuk ami miatt szeretem a Nars pirosítóit és szerintem ez az árnyalat, tényleg jobban használható mint az Orgasm :)

Mármint arra értem melyik oldalról lehet rendelni, ahol ingyenes a szállítás ? :)

Gyönyörű! Légyszi egy oldalcímet és már rendelem is! ^^ azért a nevével nem vagyok kibékülve..... Miért éppen mély torok?!

Bocsi lányok, lemaradt az oldal címe, de már kiegészítettem vele a posztot! :)

Titanilla, hát igen, sok "kétértelmű" név van a Nars házatáján, ez is egy ilyen, biztos férfi volt a marketinges! :D

Szia!

Írtam neked e-mailt, a gigitogirls míilcímedre, majd nézd meg.

Üdv,

Ági

Ezek a nevek.. :DDD Szép amúgy nagyon :)

Szia,

mennyi idő alatt ért ide a csomag?

Köszi,
K.

Sajnos már nem emlékszem pontosan... Kb. 1-2 hét.

Megjegyzés küldése