2012. április 18., szerda

Mac Chenman - Supersweet

Ezt a szemhéjpúdert még a Preview Nightról hoztam haza és jó sokat késett a teszt, lehet, hogy már nem is lehet kapni... Sokszor azért várok ennyit egy-egy teszttel, mert nem tudom mi is az igazi véleményem a termékről. Se jó, se rossz, valahol a kettő között és várom, hogy valamerre elbillenjen a mérleg...
Nagyon szerettem volna már kipróbálni egy ásványi szemhéjpúdert a Mac-től, mert olyan gyönyörűségesen néznek ki. Persze olvastam róluk, hogy potyognak, nehéz velük bánni, de egy blogger már csak ilyen, szeret kipróbálni olyan dolgokat, amiket még eddig nem sikerült és egyébként is mindenkinek más az igénye, volt már olyan, amit agyondícsértek, de nekem nem jött be és olyan, amit mások utáltak én pedig imádtam, úgyhogy úgy voltam vele, hogy ideje a termékekről a saját véleményemet megalkotni és kipróbálni.
A Chenman kollekciót a szerelem ihlette, (milyen eredeti, de azért szeretjük :)) ezért a a duó szemhéjpúdereken a jing-jang motívum jelenik meg. Szerintem szép, igényes a kivitelezés, a csomagolás a szokásos fekete Mac, átlátszó fedéllel. A szemhéjpúdert egy átlátszó műanyag védi, amit én egyből ki is dobtam.
Supersweet
Mielőtt még belemásznánk már tudni lehet, hogy potyogni fog, mert apró szemcsék vannak a csomagoláson már használat előtt.
Azért erre a színre esett a választásom, mert tetszik a rózsaszín és a barna kombinációja együtt, olyan kis finom mégis van számomra valami extra benne, nem sima natúr.
Próbáltam szárazon és nedvesen is, mindkét módszerrel meggyűlt a bajom igazából. Szemhéjalappal sem túl tartós, rendesen megkopik a nap végére. És ami borzasztóan csalóka benne, hogy azt az intenzitást nem tudom megjeleníteni a szemhéjamon, amit egyébként a szemhéjpúder tud. Amikor belenyúlok ujjal, látszik milyen pigmentált a festék, de felvíve eléggé halovány... :( Próbálkoztam különböző ecsetekkel, de semmi sem volt igazán jó megoldás.
Kicsit csalódott vagyok, mert a színek gyönyörűek, de nem vagyok biztos benne, hogy fogok még ilyen szemhéjpúdert venni, mert nem éri meg a fáradságot szórakozni vele... :(
Itt még nem nyúltam bele, de már porol...

Szép-szép, de az 5800 Ft-ot nem érte meg, inkább maradok a normál szemhéjpúdereiknél.

Próbáltatok már ilyen textúrát? Nektek bejött?


4 megjegyzés :

Hát tényleg nem éri meg a maga 5800-as árát..inkább veszek egy Essence-t :D
egyébként először azt hittem, hogy pirosító :$

Ezek nekem se tetszettek de mindegyik minerál szemhéjpúder kollekciónak eltérő a minősége, legalábbis én ìgy vettem észre. Ez meg pl a téli kollekciósok (a fehér csomagolásúak) össze sem hasonlíthatòak azokkal amiket most egy évig lehet kapni (young punk, guilt by association stb). Szerintem az utóbb említetteknek nagyon jò a minőségük, jobban tapadnak, kevésbé porzanak, egyszerűen valahogy selymesebb, "krémesebb" érzetűek. Majd nézd meg őket, kívàncsi vagyok te hogy látod. :-)

Nekem ugyanez van meg és nem porzik vészesen, inkább átlagosan sőt kicsit krémes is, ez nálam nem volt gond de a színnel kapcsolatban nagyon is igazad van, a rózsaszín része meg sem közelíti szemhéjon a tégelyben látható színt, inkább egy nagyon világos barack, ezt én sem értettem.
Alapozóval pár órát kibír, de mostanában nem használom.

Tamara, oké, megnézem mindenképpen, ha arra járok, mert kíváncsivá tettél! :)

Nikó, én is voltam már így, hogy ezt mondtam, de én az essence szemhéjpúdereket nem szeretem.. :(

Erzsi, hát igen, nem éri meg a strapát...

Megjegyzés küldése