2012. április 3., kedd

Esti Depot :)

Gondoltam beszámolok Nektek a legutóbbi miniprojektemről. Mutattam már a Unii palettámat, amit azóta is imádok és folyamatosan használok. Bírja a gyűrődést, csak bedobom a táskámba és már megyek is, hatalmas tükörrel rendelkezik, amit gyakran a reggeli sminkelésnél is előveszek, hogy közelebbről is lássam épp mit csinálok. Tervezem, hogy még szerzek be belőle, hiszen van jó sok Avon palettám és néhány mono szemhéjpúderem is, amiket szeretnék ilyen palettába tenni, ezek legalább három palettát (inkább 4-et) megtöltenének, ha többet rendelek annál olcsóbb, szóval majd egyszerre kellene, de még odáig nem jutottam el...
Vissza is térek a mostani apropóhoz, egyik este szántam egy kis időt arra, hogy a megmaradt kis helyemet kitöltsem a kis palettámban. Az eddigi néhány Mac szemhéjpúder mellé bekerült négy Catrice is.



Azt hittem sokkal bonyolultabb lesz ezeket a monokat szétszedni, mint a Mac-et, de szerencsére nem, csak ráhelyeztem a hajvasalóra, vártam pár percet és nagyon könnyen ki tudtam emelni a potokat egy szike segítségével. Ezután a matricát szedtem le a műanyagról, amiket ráragasztottam a mágnesre, amit ezelőtt ráragasztottam a potra. Ennyi. :)

4 megjegyzés :

Nekem hajvasalóval nem sikerült kiolvasztani, vagy csak nem voltam elég türelmes? Viszont még a fűtési szezonban csináltam, így a radiátort vettem igénybe :) Reggel rátettem, este leszedtem :)

A Catrice-t egész könnyű "kiolvasztani" nekem volt pár mono-m amivel meggyűlt a bajom.... Nagyon jól berendezted a palettád :)

Egy sima Rossmann-os, de nagyon szeretem, jól végzi a dolgát!

Megjegyzés küldése