2012. április 10., kedd

essence colour 3 - shopping trip in soho

Olvastam már más blogon is véleményt ezekről a lakkokról, másokkal ellentétben nekem kifejezetten tetszik ez a csomagolás, nem kényelmetlen használni és van benne egy kis extra. Olyan kompakt az egész. Az egyik az alaplakk, maga a szín, a másik pedig egy fedőlakk, ami extra effektet ad a körmünknek. Nem csillámlakk, hanem  egy enyhe irrizáló fényt ad az alaplakknak, nekem nagyon bejövős, fogok még ilyet venni azt hiszem.





Egyébként mindegyikből egy réteget használtam és elég volt a teljes fedéshez. Tartóssága semmivel se jobb vagy rosszabb más lakkoknál, 1-2 napig bírja, nálam csak az Opi bírja kopás nélkül 3 napig.

Használtatok már ilyet? Hogy tetszik?

1 megjegyzés :

Nem volt még ilyenem, elsőre nekem se szimpi annyira ez a csomagolás, de most kedvet kaptam, nagyon szép málna szín! :)

Megjegyzés küldése