2012. április 19., csütörtök

Catrice - Fred said Red körömlakk

Ez a Catrice körömlakk a Nymphelia kollekcióval érkezik nemsokára néhány társával együtt. Igazi tavaszi - nyári trendet követő szín, bár most ezt nem a pasztell vonal, hanem inkább a vibráló.
Vannak olyan lakkok, amiknek egyszerűen nem tudom megfejteni a színét... ez is egy ilyen darab. Jó-jó, piros, bár szerintem nem az. Kicsit pirosas, kicsit narancsos, olyan sötét korallos, de pontosan meghatározni szerintem nem lehet. 
Szerintetek?
Mint mindig, 2 rétegben van a körmömön.

Az új ecset ellen nekem nincsen kifogásom, de különösebb bajon a régivel sem volt... Ez most kicsit laposabb és lekerekített végű, szerintem úgyis attól függ kinek hogy áll majd kézre.

3 megjegyzés :

Nekem is épp egy hasonló színű lakk van a körmömön :)

A képek alapján azt mondanám rá, hogy neon narancs. :)

Én ezt egyszerűen élénk répaszínnek szoktam hívni :D

Megjegyzés küldése