2012. április 19., csütörtök

3W Clinic Natural Make-up (Dodo) Púder

Az egész ott kezdődött, hogy én eleve utálom a porpúdereket. Mindegyik alapvető tulajdonsága a kényelmetlen használat (legalábbis számomra). Nem lehet belőlük megfelelő mennyiséget adagolni, potyog össze-vissza, egyszóval nagyon macerás. Erre a púderre már régóta vágytam, de a csomagolás és kiszerelés mindig visszariasztott, de a végén meggyőztem magam, hogy nem az a lényeg, ezért megrendeltem.
Már az elején szeretném kiemelni az árát, hiszen 2180 ft-és 30g! púdert kapunk. Na de nézzük miben is áll ennek a púdernek a különlegessége: 
"Világszerte az eladási listák élén álló púder, amelyet a koreai és japán sztárok használnak. Élénk, egyenletes árnyalatot ad a bőrödnek, legyél te is olyan, mint a mozi sztárok!  Koreában „Sztár Púder” néven is ismert. 10 éve használják a színészek, TV-s szereplők, csak Koreában több mint 5 millió darab kelt el!Igazi természetes hatást keltő ultra finom púder. Korábbi nevén „Palgantong”, 1999 óta fejlesztik, számtalan díjat gyűjtött be magazinoktól, üzletektől.  A koreai nők 80%-a már kipróbálta!"







Csomagolására még mindig nem tudok mást írni, mint hogy borzalmas. A műanyag minőségével semmi bajom, sőt a puffni is nagyon jó anyagból készült és használható darab, de ez a piros-sárga szín... borzasztó olcsó hatást kelt, tényleg nem tudok vele kibékülni azóta sem, ronda és kész. :D A púder minősége nagyon jó és szeretem, napi szinten használom, de még ez sem tudja feledtetni... Egyébként egyáltalán nem neszeszer barát, mert vastag és nagy, nem az a táskába dobós fajta.
Nagyon örülnék egy kompakt változatnak, vajon létezik ebből ilyen?

Rendelés előtt a másik legnagyobb "mumus" a szín volt, hogy vajon jó lesz-e a hófehér bőrömhöz, hiszen csak egy színben lehet kapni. Jelentem nincsen vele probléma, semmi fedése nincs ennek a púdernek, úgyhogy nem bizonyult sötétnek szerencsére. A textúra nagyon finom, puha, szinte egybeolvad a bőrrel, alig észrevehető. Szépen kiegyenlíti a bőrt, de ezzel együtt nem lesz túlzottan matt sem az eredmény, mint pl. a Blot púderrel. A jelenlegi időszak nem épp a legjobb egy púder tesztelésére, de most azt elmondhatom, hogy én napközben nem igazítottam egyszer sem. Reggel én ütögető mozdulatokkal egy ecsettel viszem fel BB krémre vagy alapozóra, eddig mindennel kompatibilis volt, szépen mutatott bármelyik termék felett.


Akinek ajánlom:
  • ha a sminked fixálására keresel egy jó púdert
  • ha napközben egyébként sem vinnél magaddal púdert igazítani
  • ha nem vársz a púderedtől extra fedést
  • ha neked a külcsín nem számít csak a belbecs
  • ha ki vagy békülve a nem préselt púderekkel
  • ha olcsón akarsz kiváló minőséget kapni és ezért hajlandó vagy kicsit "macerázni"





Összességében én a csomagolását egy az egyben leváltanám, nem hiszem el, hogy ez valakinek különösebben tetszene, viszont ami benne van az fantasztikus, ráadásul ilyen áron ilyen terméket kapni sajnos ritkán lehet.

Ha megjött a kedvetek, ITT megrendelhetitek.

6 megjegyzés :

Pont most rendeltem meg, örülök, hogyí rtál róla.

Szerintem két szín létezik belőle, a tiéd a 23-as natural beige és van a 21-es light beige színben is. Egyébként a linken ahol rendelhető a termékfotón a 21-es szerepel.

Igen, úgy értettem, hogy rendelni egy félét lehet, de nem tudom, hogy a világosabb mennyire fehér bőrre lehet való, ha a 23-as jó az én eléggé fehér bőrömre. Ez a szín elég sok ember bőrszínéhez passzolhat.

Egészen pontosan 3 változata van, egy sima átlátszó transzparens, a 21-es és a 23-as. Nálunk lehet csak a 23-as színt kapni. Aki a másik kettőt szeretné, ebay-en hozzájuthat. Én is ott vettem, szállítással együtt kb. 1000 Ft-ért.

Kíváncsivá tettél ezzel a termékkel. Lehetne két kérdésem? Hány nap alatt jön meg a kicsike, és vajon hullafehér bőrre is jó?

Megjegyzés küldése