2012. március 3., szombat

Mac Naturraly Mineralize Skinfinish, Pirosító


Az előző bejegyzésben láthattátok, hogy én inkább az előző Mac kollekcióból vásároltam magamnak, ez pedig a Naturally. Minél előbb meg akartam írni ezt a tesztet, mivel már a boltokban van az újabb kollekció, de azért remélhetőleg találtok még ebből is néhány elfekvő darabot. Nekem úgy tűnt van még bőven. :)

Most már itt a tavasz (juhééé :)), ezért szép fotókat lehet készíteni, besüt az ablakon a nap, nagyon jó érzés. 




Mielőtt megjelent ez a kollekció csak ámultam, nagyon tetszettek a promó képek aztán később másoknál a tesztek is, annyira magaménak éreztem őket, így nagyon sajnáltam, hogy nem jutottam fel Pestre. De most bepótoltam, végigtapiztam őket, és kettőbe (egyébként többe is :)) beleszerettem. Annyira bejön mostanában ez a natúr vonal, nagyon elmozdultam ebbe az irányba, mert észrevettem, hogy akaratlanul is mindig inkább a természetes árnyalatok felé nyúlok.
Eddig egy Mineralize (ásványi) termékem volt a Mac-től, ezt már sokszor láthattátok a blogon napi sminkekben, mert azóta is imádom, csak az egy Natural változat és egy bronzosító.
Rózsaszín mániában szenvedek jelenleg, mindenből csak rózsaszínt vennék, pirosító, rúzs, bármi, amiből lehet. :) De ez meg is látszik szerintem...




Jöjjön először a pirosító. Van már egy normál, állandó szortimentes Mac pirosítóm, nagyon szeretem, kíváncsi voltam vajon az ásványi változat mit tud. Porzik. :) Nagyon kell vele vigyázni, sokat felvesz az ecset! Egyébként egy meleg tónusú "piszkos" rózsaszínt kapunk, szerintem nem "egytucat" szín, nagyon kellemes, hordható árnyalat. Sikerült belenyúlnom sajnos a nyitás során, ugyanis mindegyiket egy átlátszó műanyag védi. A csomagolás egyébként a már megszokott Mac fekete, átlátszó csomagolás, jól záródik, elegáns, semmi extra. Egyébként valahogy a Mac pirosítóknál mindenki elfelejti, hogy nincs benne tükör. Én is. :) Pedig más pirosítóknál mindig írjuk, hogy de jó van benne tükör, vagy épp leszóljuk, amiért nincsen. Ebben nincsen, mégsem jutott eszembe az előző pirosítónál sem, érdekes. :) Na, de mindegy is, átlátszó, így ha van egy tucat Mac pirosítónk könnyen el tudjuk dönteni melyik árnyalat. :)



A Skinfinish. Mindig örök kérdés marad vajon ezt mire is szánták. Nincs is a nevére magyar szó, a "bőrbefejező" valahogy elég hülyén hangzik. :D Ezeknél nincs is megmondva konkréten mire használjuk, egyszerűen arra, amire csak szeretnénk, ami épp beválik. Persze van néhány darab, aminél egyértelmű, de azért ez nem mindegyiknél van így. :) Nem kifejezetten pirosító, ezt a Blonde árnyalatot én mégis használom arra, ha csak egy enyhe rózsaszínes fényt akarok az arcomra varázsolni. Egyébként négy osztásból áll, ez leginkább szerintem csak a dizájn, hiszen külön nem is nagyon lehet használni a csíkokat, meg nincs is nagyon értelme, mert nagy különbség nincsen a színek között. Talán az első és utolsó csík, ami között leginkább tónusbeli különbségek vannak. Mégis leginkább highlighter, amire szintén nincsen szép magyar szó, a kiemelő nekem valahogy nem fedi le a highlighter szó jelentését... Egy szóval, szerintem fantasztikus termék, én imádom, ha van lehetőségetek próbáljátok ki mindenképpen!





Szépen pigmentáltak, a minták egy húzással alap nélkül készültek, természetes fényben.

Ti vettetek valamit ebből a kollekcióból?

3 megjegyzés :

Szép darabok :)
Jelenleg én is rózsaszínben gondolkodom a sminkcuccokat illetően :D
Rúzsból eddig is azokat favorizáltam, de rákaptam a szemfestékekre is ebből a színből, a halványabb púderesebb árnyalatra de nagyon bejönnek :)

Ugyanez a pirosító van meg nekem is, imádom. Ezt hoztam most magammal 4 napra. :)

Szerintem most lehet vmi a levegőben, mert én rá vagyok kattanva a rózsaszínre, de szemhéjon is!! Szépeket vettél

Megjegyzés küldése