2012. március 16., péntek

Februári kedvencek

Megkésve bár, de nem hagyom el a havi kedvencek bejegyzést, ez az amit a legtöbben visszatérően is nézegettek és nekem is érdekes összegyűjteni őket. Sajnos húzós félévem van az egyetemen, folyamatos rajzolásban vagyok, de amint tudok írni néhány sort, rögtön lesz bejegyzés.

Mindenféle túlzás nélkül állíthatom, hogy a Paula's Choice márka az első, ami pontosan azt adja, amit ígér. Egyszerűen imádom egytől egyik azokat a termékeket, amiket rendeltem! Hamarosan érkezik a bőrápoló bejegyzés a tapasztalatokkal, addig is itt van két termék, az egyik a Super Antioxidant Concentrate Serum. Nyilván ennek hosszútávú hatásairól nem tudok beszámolni, de egyszerűen imádja még a kombinált bőröm is ezt a mézszerű szérumot, ami fantasztikusan ápol és visszaadja a bőrömnek a ragyogását.
A másik a Skin Perfecting 2% BHA Lotion, sokat gondolkoztam, hogy melyiket rendeljem, de jól döntöttem, hogy a krémet választottam, és nem a folyadékor, AHA-ból nem lett kedvenc a folyadék, de ez valami álom. Mindenkinek komolyan el kellene gondolkoznia a kémiai hámlasztókon, ez amit csinál a bőrömmel, az elképesztő. Jó, persze ez sem csodaszer, ahogy egyetlen krém sem az, de meg lehet nézni most a bőrömet, maximálisan elégedett vagyok az eredménnyel.

A nagy kedvenc ebben a hónapban a BRTC Jasmine Water BB krém volt, A hidegben imádta a bőröm, nagyon jól hidratál és ragyogó lett tőle az arcom, nagyon szép a finish, amit produkál, furcsa, hiszen kifejezetten száraz bőrre ajánlják, nekem távolról sem ilyen a bőröm... BB krém láz  ide vagy oda, lassan megmagyarázni sem tudom a rajongásomat irántuk. ez sem csodaszer, de tetszik, amit a bőrömmel tesz, és a végeredmény, amit felkenve látok. A másik kedvenc a 3W Clinic (Dodo) púder, aminek a csomagolásától még mindig a falra mászok, de kétség kívül a tartalom magáért beszél. Az évnek ebben az időszakában nagyon nem szeretem, ha túl matt a bőröm, ez segíti kordában tartani ezt, nem mattít le teljesen, mégis nagyon tartós, nekem nem kellett ebben az időszakban újrapúdereznem a nap folyamán, BB krém fölé tökéletes.
Hoztam még nektek egy Avon rúzst és egy szájfényt. A rúzs a Színmegújító családból való, mégpedig a Country Rose, a szájfény pedig az Onyx Lustre Shimmer Pink ármyalata, szerintem ez a legtartósabb Avon szájfény és nagyon szép fénye van. 
Körömlakkból a már NOTD-ban bemutatott Catrice Hidden World Walk On Air lakkja, a másik egy ősrégi essence glam lakk, nem tudok most sötét körmöket hordani, mert kézzel rajzolok és utálom, ha csíkot hagy a fehér papíron. :S

Random kedvencekből kettőt hoztam, az egyik a Ricola cukorka, ami a fájós torkomra enyhülést hozott, csak akkor még a sima mentolos változatát ettem, most ez áfonyás.
A másik pedig egy Rotring léptékvonalzó, segít, hogy folyamatosan képben legyek az aktuális méretekkel. A konzulensem High-Tech vonalzónak hívja, mert nálunk nem is nagyon lehet kapni ezt a Rotring fajtát, mert nagyon drága, ésn mág Ausztriában szereztem be annak idején nagyon olcsón. :)


Van valami aktuális kedvencetek? Mi az? :)

3 megjegyzés :

Amúgy melyik egyetemen tanulsz,és mi leszel ha végzel?:) amúgy ami nálam aktuális kedvenc az jelenleg a korrektor(mindegy,hogy milyen)mert reggel a karikákat valahogy nem szívesen látom magamon:D

Építésznek tanulok, a Pécsi Tudományegyetemen. :)

Az Avon SuperShock cerkái az aktuális kedvenceim :)

Megjegyzés küldése