2012. március 31., szombat

essence fruity trendkiadás teszt

Hosszú idő óta ez az első essence kollekció, ami igazán felkeltette az érdeklődésemet, olyannyira, hogy minden darabra fáj a fogam... Nagyon bejön ez a gyümölcsös, pasztelles vonal! Először megmondom őszintén félve próbálgattam őket, mert ezek a hab állagú termékek olyanok, hogy vagy nagyon eltalálják őket vagy pedig teljes csalódás, köztes út sajnos nem nagyon létezik.
Szerencsére most ezt nagyon eltalálta az essence! :)



Az első darab egy hab állagú pirosító. Szerintem egyetlen hibája, hogy kicsit folyós, így a kupakba is jut belőle, ha nem normál módom tároljuk. Egyáltalán nem hasonlít az új állandó szortimentbe bekerült habos pirosítóhoz, az jóval keményebb, sűrűbb állagú, sőt, a pigmentáltságával messze lekörözi. Egyébként a csomagolás abszolút nem gagyi, jól záródik, rendben van. Egy pirosas rózsaszín árnyalatról van szó némi arany fénnyel, abszolút nem tolakodó természetes pírt kölcsönöz, viszont ami jó benne, hogy tudjuk építeni, ha élénkebb orcákra vágyunk. Na és az illata... hmmm az valami mennyei. Komolyan mondom szavakban nem tudom leírni mennyire finom. Olyan mint a gyümölcsturmix, egyáltalán nem mű, nem is tudom elképzelni, hogy valakinek ne tetszene ez az illat, pedig én nem szeretem, ha telenyomnak valamit illatanyaggal... De ezt legszívesebben kikanalaznám a csomagolásból. :)




Sorbet 01
A másik szerzeményem  egy hab állagú szemhéjfesték, ami számomra szintén meglepetés volt. Ennek nincsen hivalkodó illata ugyan, de ez is elég megnyerő. A csomagolás itt is rendben van, minőségi darab. Az állaga jóval sűrűbb, mint a pirosítóé, sőt ha belenyúlok kicsit "gumi" szerű, így első használatkor fura volt kinyerni a tégelyből a festéket, de ez megszokható. Ez egy barackos árnyalat szintén arany fénnyel, teljesen szolid. Tartósságával teljesen elégedett voltam, úgy teszteltem, hogy direkt nem tettem alá semmit és porral sem fixáltam, hogy kiderüljön mit bír. Nálam bírta az egész napot, nem ült bele a ráncokba sem, nap végére ugyan megkopott picit.



Nekem nagyon kellemes meglepetés volt ez a két termék, így ha a boltokba kerül biztosan veszek még pár darabot belőlük.
A kollekció egyébként áprilistól kapható az üzletekben!

Az essence termékeket a teszthez a Cosnova biztosította, de ez semmilyen módon nem befolyásolja a róluk alkotott véleményemet. 

8 megjegyzés :

Jajjjj nekem is nagyon fáj rá a fogam, de sajnos ahol tegnap néztem ott csak a teszterek voltak kirakva, így venni nem tudtam :-(..úgyhogy jövő héten rohaaaam :-)
Nem is tudtam, hogy csak áprilistól vannak..úgyhogy akkor érthető...

És örülök, hogy ilyen jókat írtál róla!

Ezt nem is értem... Most a Marble Mania van soron a trendkiadások közül, utána jön csak ez, és az előzőt se régen tették ki...

húha, rendesen elnyerte a tetszésemet az a szemhéjfesték

nem írtad a szemhéjfestéknek a számát/nevét

azt hiszem messze ez az a kollekció, amit nem bírok kivárni már (nyelvtanilag elég gagyi mondat, ezt csinálják velem ezek a szépségek :D) 2 körömlakkot tuti megveszek (eperszínű, málnaszínű), az összes szemfesték Kell-kategória és a pirosító is nagyon bejön így elsőre.. a kis díszek csak azért nincsenek a kívánságlistán, mert ebay-ről most rendeltem ilyet ultraolcsón.

ne haragudj a sok írásért, de nem tudok betelni ezzel a gyümölcsös csodával. :D

Dehogy haragszom! :) örülök, ha kommenteltek, véleményt nyilvánítotok, szeretem olvasni őket.

Megjegyzés küldése