2012. március 8., csütörtök

Catrice újdonságok 2012 tavasz

Tegnap lecsekkoltam a Catrice pultot a Rossmannban, és elég sok minden volt, ami megtetszett az újdonságok közül. Tényleg igazi tavaszi szortimentet sikerült összehozni, szép élénk színekkel. Hazahoztam a tájékoztató füzetüket, amiből azt mutatom meg ami nekem a legjobban tetszik.

Én úgy vettem észre, hogy több limitált kollekcióbál is átvettek darabokat, amik állandóan lesznek mostantól. Ilyen például az Intensif Eye szemhéjpúder, amit szárazon és nedvesen is lehet használni. Leginkább a Mac Mineralize szemhéjpúdereihez lehet hasonlítani szerintem és ez régebben egy itthon meg nem jelent limitált kollekció része volt. Természetesen belemásztam mindegyik színbe és borzasztóan pigmentáltak, érdemes vetni rájuk egy pillantást.

A mono szemhéjpúderek között van néhány új szín, nagyon tetszenek, végre azt hiszem elhatározom magam és elkezdem őket gyűjteni, mert az áruk és a minőségük is szuper, ha pedig összegyűlik annyi, akkor palettába fogom egyszerűbbé tenni a tárolást. (igen, már el is terveztem. :)) A négyes paletták közül is van kettő új, az egyik azt hiszem a Papagena kollekció része volt, ami nálunk is megjelent.

A filces tusok is felkeltették az érdeklődésemet, eddig csak egy essence-m van, amit annyira azért nem szeretek, viszont ez a megoldás tetszik, úgyhogy lehet teszek vele egy próbát...

Catrice rúzsom csak egy van egyenlőre, annyira nem is szeretem, de most szuper színek jöttek ki, úgyhogy lehet adok nekik még egy esélyt.

Igen, a szájfények azok amik mindig is tetszettek, mert nagyon sok színt elfoganék belőlük, de eddig csak egyet vettem, mert az applikátor borzalmas... De most ez is megoldódni látszik, hiszen újat tettek a szájfényekbe. Ezekből biztos jön majd velem haza egy-kettő. :)

Ez az áttetsző fixáló púder is felkeltette az érdeklődésemet, hiszen nagyrészt az ilyen púderek már a profibb (drágább) márkák között találhatóak meg, most az olcsóbb kategóriában is fellelhetjük, kíváncsi vagyok...

Pirosítók egy nagyon szép narancsos árnyalattal bővülnek, szépen pigmentált, igazi nyári szín. :)

Ó, igen  a körömlakkok. Van már néhány Catrice körömlakkom, nagyrészt meg is vagyok velük elégedve, most igazán vibráló nyári színeket kapunk tőlük, úgyhogy ha egy-egy különleges árnyalatra vágyunk, akkor sem kell feltétlenül a drágább kategóriában keresgélnünk.

Plusz jó hír, hogy aki az ára miatt elmulasztotta a Chanel Peridot nevű lakkját, annak remek dupe választási lehetősége van, ugyanis nem csak a Catrice csinálta meg ezt a másolatot, hanem a She lakkok között is látam kijönni az új kollekcióban. :)

És aki esetleg mégsem szállna be a mókuskerékbe a vibráló színek közé, azoknak van néhány nude árnyalat is , amik nekem kifejezettem tetszenek. :)

Lecsekkoltátok már az új szortimentet? Mi tetszett meg belőle?

8 megjegyzés :

Húúú mennyis szépség!Már alig várom,hogy élőben is lássam őket! Lakkokból tuti feltankolok:))

Én beszereztem amiket szerettem volna. :)
Imádom a szemhéjpúdereket, a legtöbb nagyon jó minőségű, már egy egész palettát megtöltöttem velük.
Az új szájfény applikátor annyira jó, nagyon utáltam a régit!
Rúzsokat mindenképp nézd meg, szerintem verhetetlenek.

Jól néznek ki, egy ilyen füzetet beszerzek majd én is, plusz a rúzsokat fogom megvizsgálni közelebbről. :)

húú látom másnak is bejönnek ezek a cuccok. :)
Tamara, oké, mindenképpen megnézem még egyszer közelebbről a rúzsokat (is) :), a palettádat meg irigylem... ;)

Kriszti, szerintem lesz, ami tetszeni fog! :)

A nude lakkokat nem ajánlom. Borzasztóan nehéz velük bánni. Másoktól sem hallottam eddig sok jót róluk :(

A rúzsok új árnyalatai nagyon szépek, élőben is :)

Megjegyzés küldése