2012. március 30., péntek

Catrice - essence sajtótájékoztató

Tegnap Budapesten egy találkozóra voltam hivatalos, úgy is szerveztem a programomat, hogy ez beleférjen és el tudjak menni, hiszen az egyik kedvenc drogériás márkám is képviseltette magát. ( Catrice :) )

Háromnegyed kettőkor azt hittem én leszek majd az első érkező, kicsit félve léptem be a helyre, de kiderült, hogy a többiek már rég megérkeztek...
A hely már az első pillantáskor magával ragadott, (szakmai ártalom) a berendezése, a hangulata, a fények... imádtam! Szerintem nagyon jó választás volt, sokkal élvezetesebb egy ilyen helyen prezentáción részt venni, mint egy neonfényes előadóban. Klaudia, a két márka magyar képviselője mindenkinek bemutatkozott, majd kezdetét vette az "előadás". Jelen volt két európai képviselő is, így gyakorolhattam az angol tudásomat is. :) Érdekes dolgokat tudtam meg, pl. hogy mennyire népszerű ez a két márka Európában, köszönhető ez Magyarországnak is, hiszen benne van az első 10 országban, akik az eladásban élen járnak, szerintem azért ez nem kis szó kicsi ország révén. :)
A prezentáció után finom falatok és italok vártak bennünket, de először mindenki ugrásra készen elindult az állványokhoz, amik egy az egyben ugyanazok, ugyanolyan felszereltségűek voltak, mint egy drogériában. Úgy érzi magát ilyenkor az ember, mint egy kisgyerek a cukorkaboltban, csak hogy itt mindent szabad volt megtapogatni, nézegetni, szó sem volt arról, hogy "mindent a szemnek, semmit a kéznek!" :) Kettő dolog miatt volt számomra ez fantasztikus. Az egyik, hogy nyugodtan állhattam az állvány előtt hosszú perceket, nem nézett rám furán az eladó vagy a biztonsági őr, nyugodtan az én tempómban "kotorászhattam"; a másik, hogy megértő fülekre találtam, hiszen mindannyian odavagyunk a sminkekért, nem lehetett egymásnak feszengő vagy fura kérdést feltenni. Így szépen ki is faggattuk egymást, hogy próbáltuk-e már ezt és ezt... neked hogy vált be ez és ez... :) Ami megtetszett, abból hozhattunk 1-1 darabot, de a végén hatalmas ajándékcsomag várt mindenkit, úgyhogy lesz mit tesztelni úgy érzem... :) Ráadásul a Catrice újdonságokról írtam is már Nektek, ezekből is kaptunk pár darabot, úgyhogy meg tudom azt is írni mi a véleményem róluk. 





















A két nagy kedvenc limitált kollekció: Catrice Nymphelia (nimfák ihlették :) ) és essence Fruity, hamarosan a boltokban!



Utána folytattuk még egy kicsit, és beültünk egy cukrászdába "tapasztalatot cserélni" :D. Nagyon élveztem, köszönöm szépen a meghívást, remélem máskor is össze tudunk majd még futni a többiekkel! :)


7 megjegyzés :

Ejha! Én az Essence állványokról elhoztam volna mindent :'D Várom a teszteket :)

Köszi a beszámolót, jó volt látni a guszta teli állványokat, sütiket, az ismerős bloggerlány pofikat és persze olvasni a lelkes véleményed. ;)

Én tökre szeretem mindkét márkát és mióta rájuk találtam nagyon sok pénzem maradt minden másra amit szeretnék venni... Én úgy vettem észre hogy az Essence simán felveszi a versenyt a Maybelline és hasonló márkákkal. A Catrice pedig tényleg a high end márkákra hajaz - Most már mindent ettől a két márkától veszek kivéve az alapozó+púdert, valahogy ez a kettő egyikből sem vált be. Most ezeket a képeket látva nagyon elmennék vásárolni :D

Szuper élmény lehetett! :) Remélem egyszer én is leszek olyan nagy, hogy részt vegyek egy hasonló sajtótájékoztatón :)) ;)

Jól beálltam a képbe, még szerencse, hogy félúton leesett, hogy lehet rossz helyen cövekelek. :)

Most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik úgyhogy fel is iratkoztam. :)
Nagyon tetszik ez a poszt, a képek olyanok, mintha egy filmből lettek volna kivágva. :))
Remélem egyszer én is eljuthatok egy ilyen eseményere. :)
Ha van kedved, nézd meg a blogom:
http://roseballerina.blogspot.hu/

Rose

Megjegyzés küldése