2012. március 8., csütörtök

Ajánló


Sokszor hisszük azt, hogy ha valaki megérkezik az életünkbe, akkor az marad is, akár csak a szép díszpárna a kanapénkon. Ezzel a bevezetővel indul a főszerkesztő cikke az újságban. Mostanában nem nagyon szoktam venni újságokat, de amikor megláttam ezt a különszámot a standon, akkor tudtam, ezt nem hagyhatom ott.

Ez pedig a Nőklapja Pszihé Párkapcsolat különszáma. Minden élethelyzetben, legyünk akár szinglik, párkapcsolatban vagy már családban élők, tartogat számunkra néhány érdekes és elgondolkodtató cikket. Ami a legjobban tetszik, hogy sok példával találkozhatunk, ezzel pedig kialakulnak a különböző vélemények, és különbségek.




Szakértők bevonásával alakultak a cikkek, ezzel válik szerintem hiteles írásgyűjteménnyé az egész. Mindhárom részt könyvajánlók tarkítják, hogy a bizonyos életszakaszokban mit érdemes elolvasnunk.
Én jelenleg a másodikat tanulom, és tényleg meg kell erősítenem, hogy nem olyan egyszerű és rózsaszín ködbe burkolózó, mint ahogy a "csöpögős" amerikai filmekben láthatjuk. Mindenért tenni és tenni érdemes, hogy aztán elnyerhessük a megérdemelt jutalmunkat! :)

Láttátok már ez a kiadást? Szerettek ilyen jellegű témákat olvasgatni?

3 megjegyzés :

Felkeltette az érdeklődésemet,biztos,hogy meg veszem,szeretem olvasni ilyen témában(is)!:)

köszönöm az ajánlót,biztos megveszem :)

Nem vagyok nagy olvasós, de tényleg, tényleg..de ezt tuti megveszem..köszi az ajánlást :)

Megjegyzés küldése