2012. február 5., vasárnap

Thefaceshop mitesszer eltávolító tapasz

A legutóbbi BB krém webshop rendelésnél többen is összeálltunk, hogy kevesebb legyen a szállítás, ezt a tapaszt pedig nem én rendeltem. De ettől függetlenül nem szerettem volna, ha már a környezetemben használja valaki, akkor ne legyen róla teszt. Így most nem az én orromat fogjátok látni, hanem másét. 
Én nem tartottam indokoltnak ennek a tapasznak a használatát a saját orromon, mert nem ennyire miteszeres, és egyébként is hámlasztó projektben vagyok, ami elvileg eltűnteti a fekete csúnyaságokat, úgyhogy nem akartam abba bezavarni. A doboz 7 db tapaszt tartalmaz, de elvileg elég havonta 1-2 használat is.
Elég csúnya fotók következnek, gyenge idegzetűeknek nem ajánlom! :)

 Ígéret: A tapasz bambusz alapú faszenet tartalmaz, amelynek erős mitesszer és olajos váladék felszívó képessége van. Póruscsökkentő összetevőket is tartalmaz, szép, sima bőrt eredményez.


Használat: Nedvesítsd be az orr környékét meleg vízzel, csak nedves felületre tapad. Bontsd ki a csomagolást. Száraz kézzel helyezd fel a tapaszt az orrhegytől indulva, majd alaposan lesimítva az orr szélein.Hagyd rajta 10-15 percig, amíg megkeményedik, majd távolítsd el alulról felfelé húzva.

Jelen esetben egy vattakorongot nedvesítettünk be meleg vízzel, ami néhány percig az orron volt, a többit ugyanúgy végeztük.

Előtte:





Utána:






 A tapasz használat után:






Láttok szembetűnő változást? Sajnos én nem igazán... :( Azért egy jó csomó mitesszert kiszedett, ahogy a tapaszon is látszik, de az előtte utána képeken én jelentős változást nem vettem észre... Sőt az orrtőnél a legdurvább a helyzet és sajnos ott semmit sem változott a helyzet. A pórusok talán tényleg kevésbé látszódnak a használat után. Nekem egyértelműen csalódás a dolog, ez az őszinte véleményem.
Azóta még egyszer lett használva, amikor kb. ugyanez lett az eredmény.

A tapasz a www.bbkrem.hu webshopból érkezett és 1610 Ft-ba kerül. A vállalkozó szelleműek szerintem próbálják ki, hátha nálatok eredményesebb lesz a kísérlet...

8 megjegyzés :

Már alig vártam a tesztet róla, mert nem tudtam eldönteni, hogy megér-e ennyit vagy nem, de ha mindent a használati utasítás alapján végeztetek, akkor egyértelműen nem ér meg egy rendelést :(

A maszkkal ugyanez a helyzet,tisztít,érezhetően,feszes lesz tőle a bőr,de látványos javulás nincs mitesszerek terén.

hasznos post volt, köszi! biztos nem fog fájni érte a szívem:S

Én a maszkot rendeltem meg és 3szor próbáltam, de semmi. Az apró szőrszálakat kiszedi, mást nem. Próbáltam már felgőzölni is előtte.

én a tejes-zselatinos megoldást szeretem. (:
(1 ek tej + 1 ek zselatin -> mikróba 5-15 másodpercre, ujjal, vagy ecsettel felvinni, megvárni míg megszárad és lehúzni)

szia gigi! most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik...éppen most készülök a nagy átalakulásomra, sajnos nekem is ilyen mitesszeres a bőröm és emiatt nem tudom magamat nőnek érezni, mert olyan hibás én csak hibásnak hívom...még nem tudtam soha szépen lealapozni, igaz nem is próbálkoztam túl sokszor...na jó nem kesergek... tiéd a legjobb sminkblog, úgy érzem magam az olvasása közben mintha otthon lennék, szóval otthonérzem magam, nagyon tetszik de tényleg! :D

szia lyuditka! :) Jaj nagyon meghatott, amit írtál, köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! Nem vagy hibás, a hibáink miatt vagyunk azok, akik! Szeresd magad a hibáid ellenére is! :)

Megjegyzés küldése