2012. február 16., csütörtök

Sleek Oh So Special paletta

Már jó pár hónapja a birtokomban van ez a paletta, de szinte minden blogon olvashattatok róla, nem akartam és is pont erről írni akkor, de most elérkezett az idő, hogy megosszam veletek a tapasztalataimat.



Csomagolása hasonló a pirosítóéhoz (nyilván jóval nagyobb :D) de ugyanúgy néz ki, matt fekete tok, fényes fekete felirat, a belsejében nagy tükör. Itt el is mondanám rögtön, ami nem tetszik, mégpedig az, hogy a teteje teljese kinyílik vízszintes helyzetben, így nem tudunk anélkül sminkelni, hogy ne kelljen az egyik kezünkkel tartani a fedelét. Őszintén szólva ez engem eléggé zavar, mert a szemfestést mindig az adott paletta tükrében csinálom meg, hogy közelről, pontosan lássam mit hova húzok. :)


A másik, ami szerintem borzasztó gagyi megoldás, hogy a színeket egy ilyen átlátszó fóliára nyomtatták. Ezeket a fóliákat én mindig kidobom, de ezt kénytelen vagyok megtartani, ha tudni akarom később is a nevüket... Szívesen láttam volna a paletta hátoldalán a neveket, mindegyik palettánál így van ez megoldva vajon?

A csomagolás után jöjjenek a színek. Nagyon szép színösszeállítás szerintem, barnák kombinálva barackos-rózsaszínes árnyalatokkal, highlight szín is van benne, szuper. Egyedül a "The Mail" szín nem illik nálam a képbe, ez egy világos mustársárga árnyalat némi barna beütéssel. Matt és selyemfényű színek is megtalálhatóak benne, ami szintén plusz pont.
Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz, Celebrate, Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir
A pigmentáltsággal úgy gondolom nincsen probléma, mindegyik egy húzással készült alap nélkül, fantasztikus. Azonban még egy negatívumot érdemes megemlítenem. A színek eléggé porolnak. Főleg a matt árnyalatok. Oké, hogy nem kell dörzsölgetni az ecsettel, hogy jöjjön valami szín is belőle, de alig érek hozzá az ecsettel, és máris legalább dupla annyit vesz fel, mint amire szükségem van. Próbálgattam már mindenhogyan, de más szemhéjpúderem nem csinálja ezt... :(
Külön ki szeretném emelni a feketét, álomszép, nagyon pigmentált, ebben a kategóriában ritka az ilyen minőségű fekete.
Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz, Celebrate
Pamper, Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir
A számomra a sok negatívum ellenére mégis elég jó vételnek tartom, hiszen ha túl tudunk lépni ezen a pár kényelmetlenségen, akkor 2400 Ft-ért 12 db nagyon szépen pigmentált színt kapunk, színenként 200 Ft-ért. :) Ezért valószínűleg nem ez az utolsó Sleek palettám.

6 megjegyzés :

A hozza valo applikatorral vidd fel a szint, ugy nem porzik. Satirozashoz jöhet ecset.

Én nagyon szeretem ezt a palettát, minden színével együtt:)
A neves dolog a fólián, mindegyik palettánál így van megoldva.

A The Mail szerintem tökéletes satírozó szín, főleg, ha barnát használsz a mélyítővonalban.

Érdekes, én a The Mailt használom a legtöbbet nappali natúr sminkhez :)

Szerintem is nagyon jó satírozószín a The Mail, de natúr sminkhez magában is nagyon szép, főleg, hogy olyan nehéz jól pigmentált matt színeket találni, így különösen örülök neki. :)

Megjegyzés küldése