2012. február 23., csütörtök

NOTD - Walk on air


Ezt a lakkot még a Catrice Hidden World kollekcióból szereztem be és már sokadszorra van a körmömön, csak eddig elfelejtettem lefotózni... :( De most itt van, egyszerűen fantasztikusan tökéletes árnyalatról van szó. Miután megvettem átkutattam a körömlakkos fiókomat és azt vettem észre, hogy van azért egy pár barack-korall szín, de ehhez hasonló egy sincs. Már csak azért sem, mert ez egy igazi halvány korallos barack nagyon aprócska csillámokkal, amik annyira nem is jönnek ki felkenve, mégis adnak egy más dimenziót a színnek. 


Nagyon örülök, hogy ezt megvettem, nem csak a szín miatt, hanem mert a textúra is kellemes csalódás volt, féltem tőle picit, általában a világosabb, pasztell lakkokkal nehezebb bánni és nincs elég színű egy-két rétegben, de szerencsére ennél nincs így. :) Itt is kell azért az a két réteg, de egyébként is mindig kettőt kenek fel, úgyhogy én ezt nem bánom.

Van esetleg hasonló színetek? Vagy egy másik árnyalat ebből a kollekcióból?

6 megjegyzés :

Megvettem ezt a lakkot én is,szerelem:))

ugyanolyan mint az essence show your feet flamingo rose. pont ez van a körmömön. szép nagyon :)

A színét én is imádom, de a lakk teljesítményével elégedetlen vagyok, pedig annyira jó a koncepció és különleges a színe is.

Megjegyzés küldése