2012. február 8., szerda

Naked 2 - vegyem vagy ne vegyem?

Mióta piacra dobta az Urban Decay a Naked 2 palettát, azóta gondolkozom, hogy vajon érdemes lenne-e beszerezni. Összességében véve mindenféle színű szemhéjpúdert szeretek, mégis a gyakorlat azt mutatja, hogy legtöbbször szívesebben nyúlok natúr árnyalatok után, mint egyéb szemhéjpúderekért. A másik pedig az, hogy nem csak az árnyalatok miatt, hanem a textúra miatt is megkedveltem az Urba Decay-t, nagyon jó minőségű szemhéjpúdereket gyártanak.
A Naked palettát imádom, még most is, és azóta is a kedvenceim között van, mióta először használtam. Elkezdtem nézegetni review-kat swatchokat, összehasonlításokat, de igazából elméleti szinten maradt ez a dolog, hiszen ebay-en horror összegeket akarnak a mai napig is kérni érte. Egészen mostanáig, ugyanis ma kaptam a hírt, hogy mától megvásárolható a Beautybay oldaláról ez a paletta, ahonnan az elsőt is rendeltem, és nagyon meg voltam elégedve. Ráadásul még ingyenes szállítás is van limitált ideig az oldalon, ezért ténylegesen egy ideje az internetet bújom, hogy dönteni tudjak.
Hoztam néhány képet is Nektek, a sajátom közül illetve a Temptaliáról és From Head To Toe oldaláról a könnyebb döntés érdekében...




Ha a csomagolást nézzük, egyértelműen a Naked 2 viszi nálam a pálmát, a fém kialakítással, a hatalmas tükörrel, utazásnál se kellene félteni, hogy bármi baja lesz...
Színek tekintetében egyetlen egyezés van, az pedig a Half Baked, fogalmam sincsen, hogy miért ezt a színt választották, én talán ezt a színt használom ki a legkevésbé. A legsötétebb szín az újban a Blackout, a régiben a Creep. A Creep jóval inkább a sötétszürkéhez közelít, a Blackout egy igazi matt fekete. Úgy vettem észre, hogy az újban inkább a hidegebb barnák dominálnak, a régiben pedig a melegebbek.
Összességében elég jó választásnak találom a Naked 2-t is, úgyhogy nagyon gondolkozom azon, hogy bővítsem-e vele a gyűjteményemet.

Ti mit gondoltok?

13 megjegyzés :

nekem az első jobban tetszik. jobban kedvelem mostanában a meleg árnyalatokat, szóval én maradnék az elsőnél.=)

Nekem őszintén szólva jobban tetszik a Naked2. Sajnos nincs meg az első, de valószínűleg, hogy nem is lesz, nem tetszik az utolsó színe, a másodikat fogom beszerezni.

Szerintem ez már egy abszolút "felesleges" darab lenne hisz 90%-ban szerintem hasonló színek található meg benne, én ha választani kéne akkor 1, de engem sosem hoztak lázba ezek a natúrabb színek...:$

Én ma ezt 2x tettem be a virtuális bevásárló kocsiba...de végül mégsem rendeltem meg, most már sokadszorra. Annyira jó lenne élőben is látni, mivel már szerintem mindenkinek van 10+1 barna palettája, csak tudat alatt dolgozik, hogy ez mégiscsak a N2.

Nálam nem kérdés... ez valami álom :) Kell!

Hmm nálam a Naked2 nyert, kialakításban csomagolásban és a színekben is, meg az ecset is jobban tetszik! Lenne helye nálam is... :)

Nehéz dolog választani,egyik sincs meg de a képek alapján az elsőben lévő színek jobban tetszenek, de szerintem akinek meg van az első nem fogja kihagyni a 2.-at sem :)

En szerintem meg fogom, az elso azota is kedvenc es nagyon szepek a szinek, jo minoseguek es a femdoboz telitalalat...mar csak azt varom h egyik nap tenyleg legyen is a Sephoraban.

akinek az 1 megvan nem kell a 2..olvastam hallottam ès van benne valami.nekem az 1 van emg,a 2 nem kell.felesleges!

Szerintem ez olyan mint a tetoválás, nem lehet leállni. :) Nekem az a szerencsém, hogy nincs pénz az internetes vásárlós kártyámon. :D

Húúú látom ez nagyon megosztó kérdés lett. :)
Calo(z) nagyon egy húron pendülünk. :)
Erzsi, Anna, ez igaz...
Kriszti, hát igen, én is úgy vagyok vele, hogy mindig megmagyarázom, hogy nincs is sok cuccom. Lehet, hogy tényleg nem annyira rengeteg, de egy átlag nő sminkjénél viszont jóval-jóval több! :D

Én megrendeltem a 2-t. (Megvan az 1 is.)
Szeretem az 1-et, valószínűleg nem lenne szükségem a 2-re, de egyszerűen nem bírtam megállni, imádom a 2 színeit. :D

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Megjegyzés küldése