2012. február 29., szerda

MAC Preview Night Február

Tegnap Krisztivel (Forumshops blog) találkoztunk, hogy megnézzük az új kollekciókat a Mac háza táján. Előtte még maradt időnk, ezért megnéztünk ezt-azt, én például a Bobbi Brown új kollekciójára voltam kíváncsi, szépek, de abból semmi sem jött haza velem... :(
Én már eddig is kapkodtam a fejem, hogy hány féle kollekció kapható majd tavasszal, a Mac is előrukkolt egy párral. :) Alig bírtam már fejben tartani melyik kollekcióban mi lesz, de azért igyekeztem. Mindegyik március 1-jén strartol, legyetek résen, ezeket gyorsan el szokták kapkodni...
Ezennel indítanék is egy kampányt MAC üzletet vidékre! címmel, ugyanis a fővároson kívül nem kapható sehol máshol a márka, ami számomra elég lehangoló... Sok blogon olvashattátok már az árakat, képekkel együtt, én inkább arra szeretném kihegyezni a dolgot, hogy mi az ami nekem tetszett és érdemesnek tartok a megvételre.

Sajnos az esemény a "pincében" volt így a fények borzalmasak, megpróbáltam a képekből a legjobbat kihozni, így sikerült...





A Shop Mac, Cook Mac kollekció marketingjére épült a terem dekorációja, nekem nagyon bejött ez a színes háztartási cuccok, kockás terítő kontra színes sminkcuccok téma, elég viccesen néztek ki a habverők a tükrön. :D

A Vera kollekciót egy híres designer páros darabjai ihlették. Az általuk alkalmazott színek, motívumok köszönnek vissza a kollekció darabjain. Akik kedveli a pigmenteket, azok 3 féle "tornyocskából" is választhatnak. Nekem képeken a púderek tetszettek, de sajnos csalódás volt, alig lehetett színt kicsiholni belőle, úgyhogy nálam ez rögtön ugrott is. A csillámos ceruzák viszont valami fantasztikusak és elmondásuk szerint lerobbanthatatlanok, ezekkel érdemes egy próbát tenni esetleg, hatféle színből válogathatunk, az én kedvencem a lila és a zöld. A körömlakkokról még mindig azt gondolom, hogy túl vannak árazva, így ezek nem is igazán érdekeltek, a szájfények ebben a kollekcióban eléggé áttetszőek.

Ó igen, a kedvencem az összes közül. A Chenman kollekció. Chenman egy kínai fotósnő, aki a fantasztikus fotókölteményeivel hódítja meg lassan a világot. Már a kampánykép is elég megkapó... Ez a kollekció egyébként a szerelemre épül, annak a harmóniájára, ezért a jin-jang hullám a szemhéjpúdereken. A Beauty Powder sajnos nem érkezett meg, pedig kíváncsi lettem volna rá, állítólag gyártási hiba történt, így késik. De aki régóta figyelemmel kíséri a Mac háza táját az tudhatja, hogy ez nem új darab, jelent már meg másik kollekcióban. Egyébként sok visszatérő darab volt a kollekciókban. A legígéretesebb darabok ebből kollekcióból szerintem a szemhéjpúderek, a kedvencem a lila és rózsaszín kombó. A rúzsokat nagyon nézegettem, de valahogy mindegyik olyan "Barbisan" állt, ezért kihagytam őket. Ezek a szájfények egyébként kevésbé áttetszőek, jobban fednek.



A legtöbb darabból álló a Shop Mac, Cook Mac kollekció. Ez az a kollekció ami már megjelent a tengerentúlon és találhatunk benne néhány ikonikus darabot, hiszen hamar "sold out" lett mindenhol. Ilyen például a "Watch me shimmer!" árnyalatú rúzs, amit én személy szerint nagyon vártam, fantasztikus is, de valahogy mostanában a natúr vonal felé húz a szívem, nem tudtam magamon gyakran elképzelni ezt az árnyalatot. A többi rúzst is érdemes megnézni, elég ígéretesek. A négyes palettákról beszélt mindenki a beauty világban, hiszen hosszú idő óta a Mac által legígéretesebben összeválogatott darabok. Nekem ebből a lila összeállítás a kedvencem, abból is a Hypnotizing árnyalat, és egy lila paletta jól is jött volna, de nekem valahogy nem illett a sötétkék egy lila palettába, jobban örültem volna egy igazán mély lilának.
Igen, jól látjátok, próbáltam kritikusan szemlélni a dolgokat és ésszerűen dönteni mi az ami tényleg megéri, mert velem ilyenkor előfordul, ha beszabadulok egy ilyen helyre, hogy legszívesebben felvásárolnék mindent, mert "elborul" az agyam :D a sok szépség láttán, azt meg nem akartam, hogy ne használjam később őket... A krémes pirosítók nagyon szépek, főleg a Florida, de ismét kihagytam, mert ezek is vibráló színek, még kis mennyiségben sem tudom nagyon elképzelni az arcomon. A tendertone lipbalmok kellemes csalódások voltak, nagyon fincsi illatuk van és nagyon krémesen, aki szereti a tégelyes megoldás, annak érdemes egy pillantást vetni rájuk. A Kissable Lipcolour-ok már megjelentek a Peacocky kollekcióban, így ez sem volt hatalmas újdonság, aki akkor szerette, de kihagyott egy árnyalatot, annak érdemes megnéznie őket, illetve azoknak akik a szájfény és a rúzs hatását szeretnék egyszerre elérni, fényes, mint egy szájfény, krémes-pigmentált, mint egy rúzs. Találunk még itt három fluidline-t, ami különösebben nem hozott lázba. :)

Igen, Viva Glam. Ez az amit mindig várok, aztán elmegyek mellette. A rúzs szépséges nagyon, de ismét nem nekem találták ki...

A megszokott menetrend egy ilyen bemutató, hogy a kollekció darabjaiból összeválogatva készítenek egy ütős kis sminket az aktuális trendnek megfelelően. Itt mindig kihangsúlyozzák, hogy a Mac egy trendteremtő márka. :)







Jó kis smink lett, egy nyári buliba el is tudom képzelni. :)


A végére egy kis szösszenet arról, hogy "látják vendégül" az érkezőket, egy kis frissítő, csipsz és pillecukor (nyami :) ) Illetve Mac filctoll és papír, ha bármi megtetszene a kollekcióból és fel akarnánk írni a nevét. :)
Jah, és így nézett ki a kezem a végére. :D

Ezek pedig azok, amik hazajöttek velem. :) Igen, tudom a Naturally kollekció már lerágott csont, február eleje óta lehet kapni, de én még ezt sem láttam, úgyhogy egyből belopta magát a szívembe ez a mineralize vonal, és szerencsére még megvártak engem, volt még belőle, aki lemaradt, az siessen! :) Egy pirosítót és egy skinfinish-t is sikerült zsákmányolnom belőle, ezeket biztosan használni is fogom. (Van már egy Skinfinishem a  és imádom bronzosítónak használni. ) Így mivel a forrásaim végesek, az új kollekciókból csak egy darabka jött velem, ez pedig egy mineralize duó.
Tesztek hamarosan. :)

Összességében le a kalappal a Mac előtt, eléggé kitettek magukért és jó minőségű termékeket sikerült összehozni. :)

Nektek megtetszett valami ebből a rengeteg mindenből? :)

12 megjegyzés :

De jó képek:)
Én csak holnap nézem meg a választékot és majd eldől mi csábít el :)

Nekem egy rúzs nagyon tetszik, hozzá hasonlót se láttam még. Chenman kollekcióból a Budding love. Annyira széép
janetsbeautyzone.blogspot.com

Már nagyon vártam ezt a bejegyzést! :)

Én ma este megyek, egy fluidline biztos hazajön velem, de lehet hogy kettő lesz belőle, majd a swatchok alapján döntök. :)

Egy Tendertone-ok is tetszenek, de az az érzésem ki fogom hagyni, van már egy színezett ajakápolóm az állandó vonalból és annak ellenére hogy nagyon szeretem elég macerás út közben használni (belenyúlkálós tégely...) így a legtöbbször csak itthon használom.

A Kissable Lipcolor-ok közül még nagyon tetszik a nude árnyalat, azt mindenképpen megnézem majd. :)

Hasonló véleményen vagyok mint te, nagyon bejön ez a sok színes dolog, baromi jó rájuk nézni és szeretném ha jól is állnának az ennyire élénk árnyalatok, de a natúrabb, tört színekkel jobban érzem magam, csak szemhéjpúderekkel szeretek variálni, esetleg néha egy-egy élénkebb rúzs vagy szájfény, de az sem tartós őrület. :)

Nagyon szép egyébként a Naturally MSF-je, én a Redhead-et vettem meg, imádom, annyira sajnálom, hogy nem állandó... Jól látom, hogy te a Blonde-ot választottad?

Köszi a posztot, jók a képek is, kíváncsi leszek, hogy végül mi jön velem haza ma este! :)

Zsanett, igen, az tényleg nagyon szép! :)

Tamara, igen nekem is ezek a gondolatok jártak a fejemben, nem tudtam igazán hogy fogalmazzam meg, mert tényleg tetszenek, szépek, jó minőségűek, csak nem nekem... :) De ezek szerint átjött a mondanivalóm, ennek örülök! :) Egyébként meg ha kísérletek vibráló színekkel, akkor inkább olcsóbb kategóriában teszem, ha nem használom sokat, akkor se olyan nagy probléma. :) Igen, a Blonde-ot vettem meg, nekem az már képek alapján is jobban tetszett a rózsaszín árnyalata miatt. Majd írd meg mit vettél, kíváncsi vagyok! :)

De jó kis poszt volt, teljesen át lehet élni, mintha én is ott lettem vlna, köszi :D
A "kritizáló" hangvételnek külön örültem, hasznosabb volt, mintha egy "csodaszéppel" elintézted volna :)

De utálom a narancs színt, de a modellen jól néz ki!
Ileltve szép dolgokat vettél szerintem, kíváncsi leszek a tesztekre :)

annyira hiányoznak ezek a kis bulik... itt más szokott lenni sajna és még egyre sem hívtam meg, de majd holnap szólok nekik, hogy illő lenne, ha már a fizum felét náluk hagyom :D

Juj nagyon jó volt, gyönyörű sminket csináltak a modell lánynak, olyan trópusi hatása volt, nagyon tetszett.

Megvettem az Added Goodness fluidline-t meg egy Tendertone-t, a Hush, hush-t. :) Annyira szép és jó érzés az ajkakon, hogy az sem zavar, hogy most vihetem mindig magammal a kis ecsetkémet hozzá. :D

Tamara, de jó, a hush, hush tényleg csodaszép volt, én is pont azt próbáltam a számon! :)

Vanda, csak nem maradsz kinn örökre, akkor majd újra jöhetnek ezek a bulik, egyébként meg van más csomó dolog, ami miatt irigyelni lehet, például olyan termékekhez jutsz hozzá, amihez mi itthon nem tudunk... :P

Viki, jól esett, amit írtál, köszi, igyekeztem. :)

Tegnap én is bementem végigtapizni őket :) De nekem a Shop MAC, Cook MAC nem igazán tetszett, már a képekről se, én ezeket a színeket nem tudom elképzelni magamon. A Chen Man kollekcióból az a lila szemhéjpúder viszont gyönyörű!

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Megjegyzés küldése