2012. február 2., csütörtök

Januári kedvencek

Összességében nekem nincsen bajom túlzottan a téllel, mint évszakkal, de az utóbbi időben annyira hideg van, hogy azt kívánom bárcsak tavasz lenne már... Remélem mindenki jól van a csípő hideg ellenére és nem betegeskedtek, szerencsére nekem eddig sikerült elkerülnöm a betegségeket, egy allergia kivételével, annak viszont nincs is köze a télhez. :) Elhoztam Nektek az elmúlt havi kedvenceimet, fogadjátok szeretettel! :)

A Lush ajakradírját nagyon szeretem, szinte egész télen használom, nagyon jól jön, ha rúzsozni akarok, mert az ugye csak szép sima ajkakon mutat jól, télen pedig nem nehéz összeszedni néhány "száradmányt" a szánkra... Szinte minden nap használom.
A Paula's Choice Skin Recovery Hydrating Treatment maszkkal egészen új a viszonyunk, mégis megérdemli, hogy bekerüljön a kedvencek posztomba, hiszen az allergia nem csak azzal járt, hogy a szemem dagadt be, hanem az arcbőröm is teljesen kiszáradt. Egy-két nap alatt sikerült helyreráznia a száraz, már-már fájdalomig húzódó bőrömet. Este kentem be vele és másnap reggelig fenn is hagytam, mert teljesen beszívódik és másnapra pihe-puha bőrrel ébredtem.
Hajápolók közül a John Frieda Frizz-Ease Wunderkur pakolás most az abszolút kedvenc, nagyon jó a száraz hajvégekre és tényleg érzem utána hogy hidratáltabb a hajam

A BB krémem elfogyott, nem rendeltem egyből másikat, ezért körül néztem az alapozóim között. Chanel Vitalumiére Aqua alapozóEzt a kettőt használtam a legtöbbet, ezek mattították a legkevésbé az arcomat. Lehet furcsán hangzik, de őszintén szólva elegem van a mattító termékekből. Olyan egészségtelenül fénytelen lesz tőlük a bőröm, egyszerűen nem tetszik. Fényt akarok az arcomra! :)

A fényre visszatérve :), a kedvenc highlighterem a Catrice Enter Wonderland Highlight Powder limitált kollekciós terméke. Annyira eltalálták ezt a színt az apró arany csillámokkal, abszolút nem hivalkodó, mégis szép fénye lesz az arcomnak tőle. Előszedtem a krémes pírjaimat is, Max Factor Miracle Touch krémes pirosítóit váltogattam, mikor milyen színhez volt kedvem. A kedvenc ecsetem ebben a hónapban a Sigma F10-es pirosító ecsete. Egyszerűen annyira kézre áll, egészen enyhe pírt is fel tudok vele vinni az arcomra és nagyon könnyű vele eldolgozni a széleket, illetve highlight-hoz is tökéletes.

A Sleek Oh So Special palettája elég régóta megvan, de azt hiszem ebben a hónapban használtam a legtöbbet. Nem vagyok a textúrával maradéktalanul megelégedve, de a színek csodásak. A másik kedvenc a Catrice mono szemhéjpúder 410 C'mon Chameleon árnyalatban. Nem is szürke, nem is zöld, nagyon különleges fénye van és önmagában is megállja a helyét. Egész halványan, vagy építve is szuper!

Óóó, igen! Nagyon rákattantam a rúzsokra mostanában, olyan jól esik őket ebben a hidegben viselni. Az abszolút kedvenc, amivel névnapomra leptem meg magamat, Guerlain Rouge G  63 - Giulette, már csak a csomagolás miatt is, egyébként nyáron a színe miatt még nagyobb kedvenc lesz. A Rimmel Kate Moss rúzsokat is imádom hordani, ebből is a 05-ös árnyalat az abszolút kedvenc, tökéletes rózsaszín, nem túl sötét, nem túl harsány, tökéletes mindennapi szín. Szájfények közül az arany csillámosak a kedvencek most, Avon 24K Gold Lipgloss Golden Peach és Ruby Lustre árnyalatban.

Mindig szeretni akartam a füstölőket, de sosem találtam olyat, aminek úgy igazán tetszett az illata és volt olyan is, amikor megfájdult a fejem tőlük. Most is csak ásványtisztításra vettem tömjént és szantált. De aztán rájöttem a különbségre, itt tényleg számít az ha egy százassal többe kerül, mert ezek igazi, Indiában készült füstölők, természetes alapanyagokból, pl. virágporból. Felfedeztem ezeknek azt a változatát (Gold Prema indiai füstölőpálcikák), ami nem csak egy illattal rendelkezik, hanem ezek a parfümökhöz hasonlóan megkomponált illatkompozíciót. Imádom őket,  másnap is lehet érezni az illatot és nem a füstöt a szobában.

A legeslegkedvencebb könyv egyértelműen a Meditáció minden napra, még tartom a fogadalmat és minden nap olvastam az adott napra vonatkozót, hamarosan fogok idézni belőle, egy-egy poszt erejéig! A másik könyv egy idézetes könyv, Coelho: Szerelem válogatása. Gyakran forgattam ebben a hónapban, kíváncsi voltam mi is az a szerelem, legalábbis másik mit gondolnak róla, és vajon hogy fogalmazzák meg írásos formában. Bejött, nagyon megfogott és azóta is sokat forgatom.  A harmadik nem is könyv, hanem határidőnapló, szintén Coelho Pillanatok címmel, minden hónapra és minden két napra találunk benne idézeteket Coleho könyveiből. Nagyon tetszik az illusztráció, hogy ilyen színes, és a jó illatú fényes lapjai is. :)


Bár utálom a sapkákat, a hidegre való tekintettel muszáj volt valamit a fejemre tennem, mert sokat sétálok a hidegben. Így került hozzám ez a sapka, ami jó meleg és még meg is szerettem. A kedvesemtől pedig megkaptam mellé a sálat ajándékba. :) Szeretem ezt a Norvég mintát és most már nem kell félnem attól, hogy megfázom... :)

Nektek mik voltak az aktuális kedvenceitek ebben a hónapban?

7 megjegyzés :

Füstölőt én Pécsen, egy Távol-Keleti boltból szerzem be.

a füstölők közül a rózsaszínt ismerem. Nagyon fini :)

Az avonos Golden Peach-re kíváncsi lennék, mutatnál swatchot lécci? :)

Mennyire aranyosak azok a pillangók a Catrice csomagolásán!
És mennyi füstölőpálcád van^^ Én is imádtam régen őket, csak olvastam róluk egy cikket, hogy mivel füstöt lélegzel be, kb olyan káros, mint a cigi, így lemondtam róla :(

Fú, én nem tudok kibékülni a füstölőkkel, pedig szeretnék :D
Tetszik a sapka&sál szett :]

Remélem minél előbb írsz idézetet a könyvből, vagy egy kis "tapasztalatot"! :)

Megjegyzés küldése