2012. február 3., péntek

Guerlain Rouge G - Giulette

Ez egy rendhagyó poszt lesz, hiszen csupa ömlengésből fog állni :), úgyhogy aki ezt nem bírja, ne is olvassa tovább! :))
Az első Guerlain az életemben. Tudom furán hangzik ez a mondat, mert ilyet inkább emberre szoktunk mondani, mégis, aki szereti a sminkeket, főleg a gyönyörű, exkluzív csomagolással megáldottakat, azok meg tudják érteni ezt a megszemélyesítést. Névnapomra leptem meg magam ezzel a kis csodával. Nem terveztem, hogy ez lesz az ajándékom, hiszen eredeti áron mostanság valószínűleg nem vettem volna meg, de amikor megláttam a Marionnaudban 40%-al leárazva, nem volt szívem otthagyni. Imádnivaló szín, könnyű, mégis tartós textúra, ami ráadásul hidratál is, a csomagolásról nem is beszélve, hiszen lepipálja bármelyik rúzst, amit eddig valaha láttam.



A Guerlain egyébként egy francia márka, ami nálunk kevésbé ismert/kedvelt, külföldön annál inkább. A termékei első ránézésre is szemet gyönyörködtető egytől egyig, nagyon különleges darabokat találhatunk a szortimentben, amiket más márkánál biztosan nem.

A rúzs tartója teljes egészében fémből készült, éppen ezért elég nehéz. A fényes kialakítás miatt az összes ujjlenyomat meglátszik rajta, de nem bánom, mert a látvány mindenért kárpótol. Az illeszkedése mágneses, hogy véletlenül se fordulhasson elő, hogy esetleg szétcsússzon. Ahogy széthúzzuk, rögtön kinyílik benne a kis dupla tükör, hogy segítségével bárhol bármikor megigazíthassuk a sminkünket. Bár hozzáteszem, hogy valószínűleg csak úgy sosem dobnék be a táskámba egy ilyen darabot. Ez tipikusan a "kiteszem a pipereasztalomra, mert olyan szép" darab. :)






Miután megvettem, napokig az asztalomon volt, mindig elővettem, nézegettem, kinyitottam, gyönyörködtem benne, majd összecsuktam óvatosan, nehogy bármi baja legyen. :) Egyszerűen annyira tudok örülni egy ilyen darabnak, hogy úgy vigyázok rá, mint a "szemem fényére". :)

A színe egyébként egy nagyon szép korall, apró csillámokkal, amik nagyon szolid fénybe burkolják az ajkakat. Amikor először kipróbáltam azt gondoltam, ez igen, nem csak a csomagolása, ami megfog, hanem a színe is éppen azt a exkluzivitást nyújtja, mint a termék többi része. Tökéletes, panasz nem lehet rá.



Nézzétek milyen fantasztikus ez az árnyalat. Azt hiszem megtaláltam az idei tavasz-nyár slágerszínét. Negatívumként sajnos érdemes megemlítenem az árát, eredeti áron majdnem 12000 Ft ugyanis, amire azt mondom, hogy az ember nem minden nap ad ki egy rúzsra ennyi pénzt. Néha azért megesik, akcióban pláne. Ha van lehetőségetek ilyet vásárolni, esetleg ajándékba kérni, mindenképpen tegyétek meg, nem fogtok csalódni.

Van Guerlain terméketek? 

6 megjegyzés :

Nekem eddig Guerliantól csak parfümöm volt. Az Insolence, szerettem :]

Nagyon szép a színe! De a csomagolása is gyönyörű, és olyan ötletes, különleges :)

ohhh,ez az árnyalat nagyon csodás! :)

Ez a rúzs felkerül a "vágylistámra" :)

Hú, én most vettem meg az utolsó Gil árnyalatút a Westend Marionnaudban. 60%-kal volt leértékelve, így volt 4550! Soha nem volt még ilyen árnyalatú rúzsom (én inkább vörös vagy korall rúzsokat hordok), de nagyon tetszik! Lehet, hogy más Marionnaud-ban még akad belőlük:)

Megjegyzés küldése