2012. február 21., kedd

Douglas Box of Beauty

Nagyon sokáig gondolkoztam rajta, hogy megvegyem-e, eldöntöttem, hogy nem veszem meg, aztán mégis a a kosaramban landolt. (Egyébként egy kártyával akárhány dobozkát lehet venni.)
Na de mi is ez? A tengerentúlon sok ilyen "csomagküldő szolgálat" van, pl. Birchbox, ahol elő lehet fizetni, mint egy újságra és havonta cserébe jön mindig a kis csomag, amiben egy eredeti méretű termék van, a többi minta. Szerintem ez azért jó, mert havonta belefuthatsz újdonságokba és így olyan termékeket is kipróbálhatsz, amit egyébként eszedbe se jutna megvenni...

Nagy valószínűséggel ennek mintájára készült a Douglas Beauty Box is, de sajnálatos módon, ezt csak évente kétszer adják ki és nem is a címünkre érkezik. Ennek az ára 2990 Ft és csak törzsvásárlói kártyával lehet hozzájutni. Ebből még lejött az 5% is egyébként a kártya kedvezménye miatt. Öt terméket kapunk ezért a pénzért, ebből egy az eredeti méret, most a körömlakk. Lássuk mi is van benne:



  • Estée Lauder Advanced Night Repair Regeneráló szérum (15 ml)
  • Isadora Perfect Moisture Lipstick Bare Berry No. 153 (2,5g)
  • Nina Ricci Nina parfüm (4 ml)
  • Thomas Sabo Charm Kiss testápoló (75 ml)
  • Anny körömlakk 105 - 5th Avenue (15 ml - teljes méret)
A doboz egyébként nekem nagyon tetszik, fiókos megoldással nyitható, szerintem ennek én ki fogok találni egy tároló funkciót és nem fogom eldobni. Pl. tök jó lenne körömlakk tárolásra, de sajnos annál több van nekem, minthogy beleférjen. :/
Nagyon megéri szerintem ez a box az árát, mert egy kicsit utánaszámolgattam... Eleve ott van a nagyméretű lakk, ami 3ezer Ft (egyébként nagyon szép színek vannak léteznek belőle, mert meglestem az állványt), aztán elég ha az EL szérumot nézzük. Nos, én megnéztem a belőle kapható kiszereléseket, 30 ml a legkisebb és 17ezer Ft. Ez pedig pont a fele, 15 ml. Hogy a többi mintát ne is említsük. A szérum árának kiderítése után már nem nagyon értettem hogy is éri meg ez nekik...
Jah, és ráadásul mindegyik termékhez adtak egy-egy 20%-os kupont, amivel meg tudjuk vásárolni a teljes méretű terméket. Itt viszont nagyon sajnálom, hogy csak március 31-ig érvényesek, hiszen ha csak egy évben két ilyen box-ot adnak ki, akkor tarthatna tovább is az akciós kupon...
Összességében én meg vagyok azzal elégedve, amit ezért a pénzért kaptam, nagy részükről írni is fogok a blogban! :)

4 megjegyzés :

Én holnap fogom megnézni a lakk színskáláját, mert nagyon jó a minősége. :)

Arra én is kíváncsi lennék, visszahozza-e hosszú távon ezt a mértékű kedvezményt. Biztos számít, hogy egy kártyával többet is lehet vásárolni, ha minden törzsvásárlót csak egy barátnője megkér, hogy intézzenek gyorsan neki is egyet, az azért már nem is tűnik olyan rossz üzletnek... meg az is, hogy ilyen ritka alkalom. Gondolom, nem értek hozzá különösebben :)

Hát ez tényleg tökre megéri! Az a hasznuk benne, hogy páran akik kipróbálják a mintákat, megveszik nagyban is, azon meg jóval nagyobb a haszon. Így is megéri nekik ez tuti, meg ugye sokszor a márkát fizetjük meg inkább, az előállítási költség meg alacsony. Kár hogy olyan termékek vannak benne, amikre most egyáltalán nincs szükségem és eddig se keltették fel az érdeklődésem. Amúgy én is magamévá tennék egy ilyen dobozkát :)

Nagyon jó ötletnek tartom ezt a dobozkát, csak sajnálom hogy nincs törzsvásárlói kártyám. És persze egy ismerősömnek sincs :))
Mondjuk a kuponoknak úgy több értelme lenne hogy addig érvényesek amíg a következő doboz meg nem jelenik.

Megjegyzés küldése