2012. február 16., csütörtök

Catrice Hidden World Illuminating Base

Bár első körben kihagytam, később mégis elcsábultam kettő darabra is ebből  a kollekcióból. Gondoltam gyorsan írok róla, amíg még lehet kapni.
Ez eredetileg egy ragyogó primer, de én kifejezettem highlighternek vettem meg, így teljes arcra nem is próbáltam illetve BB krém alá is csak egyetlen egyszer, mert csak akkor lehet kivenni a fényét, ha fölé teszem. 
Egy fehér flakonban érkezik, ha lecsavarjuk a tetejét, "csőrös" kialakítást láthatunk. Sajnos ez egy kicsit folyat, úgyhogy vigyázni kell a kupak lecsavarásánál... 



Vakuval
Vaku nélkül
Nekem tetszik a dizájn: fehér tubus, korallos rózsaszín felirattal és mintával. Mióta megvan minden nap használom és szeretem. Tartóssága nem kifejezetten kiemelkedő, mondjuk úgy, hogy rendben van. Egyébként ez az első folyékony highlighterem. Nem krémes állagú, tényleg folyékony és gyöngyház fehér színe van.
Ami nagyon tetszik benne, hogy kevés elég, de lehet építeni, mégsem lesz diszkógömb az arcomból. Bár amikor a boltban kipróbáljuk úgy tűnhet, hogy túl csillámos, felkenve és jól eldolgozva nagyon szép eredményt kaphatunk, nem kell félni tőle, hiszen nagyon aprók a csillámok.
Az arccsontomra, az orrom vonalára és  szám fölé a kupidó ívre szoktam belőle tenni, nagyon szépen elkapja a fényt.
Azt még elmesélem, hogy mielőtt egyáltalán tudtam volna ennek a létezéséről, nézegettem a mülönböző márkák folyékony kiemelőit, és nagyon megtetszett a Lancome Éclat Miracle, ami szintén nem kifejezetten highlighter, de sajnáltam kiadni érte majdnem 9 ezer Ft-ot. Ha valaki ilyesmire vágyik, ez egy jó alternatíva lehet, ráadásul drogériában nagyon ritkán lehet elcsípni egy ilyen darabot... Az ára baráti, kb. 1200 Ft.

3 megjegyzés :

Én is szeretem, jó kis darab :) Nekem amúgy a Benefit highlighterénél is jobban bejön, szóval jó fogás :)

Miattad vettem meg az az igazság. :) Annyit áradoztál róla, hogy az sem tántorított vissza, hogy egyszer már visszatettem a polcra, mert nem tetszett annyira... de nem bántam meg. :)

Komolyan?? :) De jó! Akkor viszont főleg örülök, hogy bejött :)

Megjegyzés küldése