2012. február 8., szerda

Avon 24K Gold szájfények

Egyik olvasóm kérte, hogy készítsek swatchokat ezekről a szájfényekről és gondoltam, akkor miért ne írhatnék pár sort is róluk? Úgyhogy ezt a posztot most nekik szentelem.


Elég régóta megvannak már ezek a szájfények és elég jónak találom őket, bár high-end szájfényem még sosem volt, mivel nem tartottam annyira fontos sminkkelléknek a szájfényeket. Nálam semmeddig se tartanak, egyszer-kétszer iszom és már rajtam sincs, egyébként meg hajlamos vagyok arra is, hogy szimplán lenyaljam őket úgy, hogy észre sem veszem... Az előbb említett okok miatt a tartósságról sajnos nem nagyon tudok nyilatkozni, sokszor újra kell frissítenem.
Nekem ezek közül három árnyalat van meg, kivétel nélkül mindegyiket szeretem és gyakran bővítik a neszeszerem tartalmát. A csomagolás igazából semmi extra, tipikus szájfény alakú, átlátszó, mint általában minden szájfény, így láthatjuk milyen színt is kapunk. Ami tetszik benne, hogy ha már arany, akkor a kupak matt arany, így ez egyáltalán nem gagyi, szemben a fényes arany csomagolással, amit egyébként ki nem állhatok. :) A másik ami nagyon nem tetszik, hogy ha lekopik a felirat vagy bármilyen más egyéb festék a csomagolásról, ennél szerencsére nincs így.
24K pink, golden peach, ruby lustre
A pink egy nagyon enyhe rózsaszín arany csillámokkal, a pigmentáltsága lehetne jobb is, több húzással tudtam ezt a színt kicsikarni, amit a kezemen láthattok, a peach és a ruby egy húzással készült, ők nem okoznak csalódást. A peach éretelem szerűen egy barackos árnyalat, amibe szintén arany csillámok kerültek (erősen hajaz a Nars Orgasm nevű szájfényére), a ruby pedig nem kifejezett piros, nekem inkább egy pirosas erős pink szintén arany csillámokkal.
Eredeti ára 1820 Ft, de jóval olcsóbban is hozzájuthatunk, ha figyeljük az akciókat. Jelenlegi katalógusban 1520 Ft-ba kerül.

Van esetleg ilyen szájfényetek? Szeretitek?

2 megjegyzés :

Megjegyzés küldése