2012. január 1., vasárnap

Viszlát 2011, hello 2012!

Mostanság divat nem szeretni a Szilvesztert, a "kötelező" bulizást és jókedvet. Rájöttem, hogy ezzel a hozzáállással bármelyik ünnepet lehetne utálni, akár a karácsonyt is, ami a szeretet ünnepeként van jegyezve, és akkor pedig kötelező szeretni. Én úgy gondolom, hogy a jókedvűnek lenni nem csak ezen a napon érdemes, hanem az összes többi napján is az évnek. Úgyhogy én ismét úgy döntöttem, hogy nem "hajtok fejet" a divat előtt, és nem utálom az év utolsó napját, hanem egyszerűen jól érzem magamat ezen a napon is. 
Eltelt egy év... Ezt nem csupán naptári viszonylatban értem, hanem a blog életére vonatkozóan is, ugyanis 2010. december 21-én látott napvilágot az üdvözlő posztom. Hogy "honnan jöttem" és hová fejlődtem, azt hiszem nem kell túlzottan magyaráznom, hiszen elég megnézni néhány régi posztot és egy újabbat. Külső biztatás hatására indítottam a blogot, mert akkor nekem nem lett volna akkora önbizalmam, hogy elismerjem, ez az a terület, amiben jó lehetek. Aztán kezdtem én is ráérezni az ízére ennek a világnak és beleszerettem. Voltak nehéz időszakok, ami néhány hetes kihagyással járt sajnos. Ennek ellenére úgy hiszem, hogy sikeres évet zárhat a blog, hiszen a nulláról indulva mostanra majdnem 450-en olvastok rendszeresen!
Az első néhány hónapban bontogattam a szárnyaimat, sokféle posztot próbáltam írni (és sminkelni), több kevesebb sikerrel, majd lassacskán kialakult bennem, hogy mi az amit a legjobban szeretek, ez pedig a termékek tesztelése és ezek megjelentetése cikk formájában. A személyesebb hangvétel miatt napi sminkek is folyamatosan felkerültek. A termékek iránti rajongásom folyamatos maradt, egyre tovább merészkedtem egy-egy új termék megvásárlásával. Májusban sikerült megvennem életem első igazi High-End termékét egy Chanel alapozót, amiről elkészült az első videó is. A terméktesztelés támogatásában segítségemre sietett a Primőr Kozmetikai Kft, és a Coty Hungary Kft., akiknek ezúton is köszönöm a termékek biztosítását! Nem hagyhatom szó nélkül az első hivatalos blogger találkozót, ami az elmúlt év tavaszán került megrendezésre. Hatalmas élmény volt a bloggerina társakat megismerni, nagyon remélem, hogy lesz még hasonlóra lehetőségem az előttem álló évben is!
Júniusban új külsőt kapott a blog, ami sokkal inkább tükrözi az egyéniségemet, a maga letisztultságával...
Az év hatalmas durranása volt, hogy eljuthattam Izraelbe. A tapasztalataimról írott cikk sokáig vezette a legnépszerűbb posztok listáját és több visszajelzést is kaptam, hogy volt valami különleges az ott leírtakban...
A terméktesztelések mellett élveztem a néhány outfit posztot is, az életmód témába illő cikkeket illetve különösen a kreatívkodós, tárolós bejegyzéseket. Ősszel elindítottam a 'Vissza az alapokhoz' bejegyzéssorozatot, amit nagyon megkedveletetek. 
Külön sorokat érdemel még az is, hogy a Max Factor felkért egy egynapos sminkelésre egy roadshow keretében. Hatalmas megtiszteltetésnek éreztem ezt a felkérést, sok tapasztalattal tértem haza és azóta is hálás vagyok azért az egy napért! :) 
Megtanultam élni a külföldi webshopok illetve az ebay adta rendelés lehetőségével. Így sikerült beszereznem jónéhány Magyarországon nem kapható terméket, ecsetet, illetve könyvet is.
Egyszóval ez az év mindenféle szempontból nagyon tanulságos és fejlődéssel teli volt számomra, ez pedig remélem folytatódik az újban is!
Köszönöm, hogy olvastok, hogy kommenteltek, véleményt nyílvánítotok és részt vesztek a blog életében! Én 2012-ben is folytatom az írást hasonló lelkesedéssel, remélem Ti is velem tartotok!

Boldog Szeretetteljes Új Évet kívánok Mindenkinek! :)



Bocsi Lolly, ezt Tőled "loptam"! :)












































0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése