2012. január 1., vasárnap

Újévi fogadalom? - 365 lépés

Szoktatok az új év beköszöntével bármilyen fogadalmat tenni? Én bevallom egyáltalán nem...
Igaz, nem kapcsolódik a blog témájához, és kicsit személyesebb, de úgy döntöttem, hogy megosztom Veletek: Idén tettem egy fogadalmat. Ajándékba kaptam ezt a könyvet, amire már régóta vágytam.Naplókönyv formátumban íródott, ami azt jelenti, hogy 365 napra leosztva olvashatunk különböző bölcsességeket.
Az én fogadalmam pedig az, hogy napról-napra, lépésről lépésre haladok végig ezen a könyvön és olvasom el a napi aktuális gondolatokat, amik egy-két oldal terjedelműek. A végén van néhány gyakorlat is, amivel erősíthetjük az olvasottakat. Úgy döntöttem, hogy alá is húzom az adott napi gondolatmenetben mi a lényeg és a legfontosabb.
Igazából az a kihívás benne, hogy mindenhová vinnem kell magammal bárhová is megyek ebben az évben, és nem szabad elfelejtenem minden nap olvasni...




Tettetek bármilyen fogadalmat 2012-re?

6 megjegyzés :

még sehol sem találkoztam ezzel a könyvvel, de nagyon szimpi!
szerintem ennél jobbal nem is lehetne kezdeni a fogadalmak sorát! ;) sok sikert hozzá!

jól hangzik :) ez a konyv beszerezheto az alexandraban?:) erdekelne engem is :)

sok sikert :)

dyna, aranyos vagy! :)
Marcsikaaa, igen, beszerezhető az Alexandrában és egyébként a Libriben is! :)

Jaj, akkor ha legkôzelebb megyek Gyôrbe meg is lesem :)

Kôszônôm szôpen :))))

Ez nagyon szuper könyv lehet, jobb fogadalmat nem is tehettél volna, biztosan több leszel általa!

Megjegyzés küldése