2012. január 30., hétfő

Sleek pirosító - Pixie Pink

Találtam néhány dolgot, amit már rég megvettem és használok, de eddig nem volt teszt róla! Ki érti ezt?! :) De most ezeket pótolni fogom, úgyhogy jöjjön is első körben egy Sleek pirosító.




Akinek fontosak az összetevők, azok itt megtalálhatják...



Az árnyalat a Pixie Pink nevet viseli, ami tényleg egy igazi matt pink. Nagyon szépen pigmentált, könnyű vele dolgozni. Többféle ecsettel próbáltam, egyikkel sem okozott gondot a felvitel. Elég egy kicsit "belemártani" az ecsetet, hiszen a pigmentáltsága miatt nem szabad sok színt felvenni, mert könnyen eshetünk vele túlzásokba. 
Ugye milyen gyönyörű? :)
Csomagolása egy matt fekete kompakt - a márkanév fényesen maradt - amiben tükröt is találunk, ez plusz pont nálam mindenképpen. Én valahogy mindig kisebbnek vagy nagyobbnak nézem azokat a dolgokat, amiket netről rendelek, ezért készítettem egy képet egy 5 forintossal, hogy lássátok mekkora is maga a termék. Én ezt nagyobbnak néztem képeken, de az összehasonlítás kedvéért egy Mac pirosító 6 gramm, ez pedig 8, úgyhogy ebben mégis többet kapunk. Szaporíthatnám tovább a szót, de úgy gondolom nincs értelme, nagyon meg vagyok elégedve ezzel  a pirosítóval, az áráról nem is beszélve. (1500 Ft)
Én mindenképpen tervezem, hogy beszerzek belőle más árnyalatot is, a csupa pozitív tapasztalatom után.

4 megjegyzés :

Nekem is megvan ez, nagyon szeretem, de én is nagyobbnak gondoltam :D

Én soha nem merek ilyen pink dolgokat arcon próbálni, de ez szépnek tűnik. Lesz majd kép használat közben is?

Viki: volt már smink vele :), mégpedig itt:
http://gigitogirls.blogspot.com/2011/10/fotd-paradisco.html

:) nekem is megvan, imádom :) ezen kívül a pomegranate és a coral árnyalat van meg nekem, és mind gyönyörű.. különösen a pomegranate :)

Megjegyzés küldése