2012. január 27., péntek

Rimmel Lasting Finish rúzs - by Kate Moss

Jó ideje tervezek ezekről a rúzsokról írni Nektek, mert nagyon megnyerték a tetszésemet, de végülis vártam, mert először csak két árnyalatot vettem meg tesztelésre, és tudtam, hogy még be fogok belőle szerezni, így most együtt tudom megmutatni őket.
A Rimmel márka eddig eléggé kívül esett a látókörömön, nem mozgatták meg igazán a fantáziámat a termékeik. nem is hallottam ezeknek a rúzsoknak a megjelenéséről, amíg meg nem láttam őket a Rossmannban. megnézegettem, aztán vissza is tettem őket. De valahogy nem hagyott nyugodni a dolog, amikor legközelebb itt jártam már nem tudtam ellenállni. Na nem Kate Moss miatt, hanem a szép színek és a jónak tűnő textúra miatt.
Miről is van szó? Nagy-Britanniában nagy népszerűségnek örvendenek a Lasting Finish rúzsok a tartósság, széles színskála és a baráti ár miatt. Hogy ezt tovább fokozzák, most felkérték Kate Moss-t, hogy népszerűsítse ezeket a rúzsokat az aláírásával. 
Állítólag Kate saját maga válogatta a színeket össze, amit a sminktáskája inspirált. A marketing szöveg szerint ezeket a színeket használja ő is, mert ezek lefedik az összes árnyalatot hétköznapi és alkalmi viseltre is. 
Azt az érdekességet találtam, ami igazából a tapasztalatok alapján nem is olyan érdekes, hogy nem hozták be az összes színt, nálunk csak 6 árnyalat kapható a 7 helyett. Amit kihagytak az a sötétlila szín. Biztos úgy gondolták, hogy a magyar közönség nem elég bevállalós az ilyesmihez, amiben lehet némi ráció. :) Én mindenesetre szívesen megnéztem volna magamnak ezt az árnyalatot is. 
Inkább az az érdekes számomra, hogy egy Magyarországon megjelenő újság nem közölt erről hiteles infókat, legalábbis magyar viszonylatban. Sem az árnyalatok száma, sem az árnyalatok, sem pedig a nálunk megjelenő darabszám nem pontos... Ki érti ezt?
Instyle magazin - 2012 jan/febr
A hosszú bevezető után jöjjenek az egyéni tapasztalatok.
Csomagolás: Matt fekete, piros Kate aláírással. Könnyen kezelhető, nincsen bóvli hatása, nem kényes, abszolút olyan darab, amit nyugodt szívvel bedobnék a táskámba. Egyedül a matricák nem tetszenek rajta, de majd azokat leszedem, egyébként teljesen OK.
Állag: Sűrű, krémes rúzsokról van szó, nem áttetsző a finish, teljesen befedi az ajkakat, színtől függetlenül mindegyik. A felvitele könnyű az állagához képest és nem csúszkál el ajakceruza nélkül sem. Nyilván nehezebb viselet, mint egy áttetszőbb rúzs, aki ezt nem szereti, annak nem igazán jó választás, de hát valamit valamiért ugye. :)
Illat: Valamire emlékeztet ez az illat, de nem tudom igazán mire, vaníliás, nem hivalkodó, szerintem nagyon fincsi.
Tartósság: 8 órát ígér, nem tudom van-e egyáltalán valaki, akinek eddig bármilyen rúzs fennmarad, ha van is ilyen ember, az biztos nem én vagyok. :) Tartósabb egy átlag rúzsnál, jobban is tapad az ajkamhoz, ez tény, de nekem ezt is frissítenem kell többször a nap folyamán. Nyilván ez abból is fakad, hogy sokat iszom és nem az a fajta leányzó vagyok, aki a nap minden pillanatában odafigyel, hogy nehogy eltűnjön az ajkáról a rúzs... Egyébként én nem vettem észre, hogy szárítana - szerencsére - pedig a legtöbb hosszan tartónak ígérkező rúzs ezt teszi.








08,05,06,11
Nézzétek milyen gyönyörűek a színek! Csak számuk van sajnos, jobban szeretem, ha ellátják őket valami jó kis fantázianévvel. Összességében én azt mondom, hogy jó választás, pláne ár/érték arányban. 1300 Ft-ba kerül egy rúzs, ami szerintem baráti, főleg, hogy ilyen minőséget kapunk érte. A Rimmel nálam most szerzett egy nagy plusz pontot! :)

4 megjegyzés :

Nekem egy partit simán végig bírt, szóval 5-6 órát rajtam volt és csak egyszer kellett frissítenem. :) Imádom. Amúgy nekem az összes Rimmel rúzsomnak ilyen az illata.

imádom, pedig nem vagyok nagy rúzsos :) nekem a 08 van meg de még gondolkozom egy rózsaszínesbe, csak nem tudtam hirtelen melyik jobb sötétebb bőrhöz, de így ahogy nézem asszem 06 a válasz :))

Nekem is a 08 van meg, gyönyörű az a rózsaszín! A másik világos, kicsit barackos árnyalat viszont szinte ugyanaz, mint a Rimmel állandó kínálatában levő Underdressed nevű árnyalat. A drogériás fényviszonyok között legalábbis. Egyébként szerintem általánosságban nagyon jók a Rimmel rúzsok, szeretem őket!

Megjegyzés küldése