2012. január 24., kedd

NOTD - Just a little rösti at this

Ez viselem most a körmömön. Rég vágytam már egy igazi burgundi színre és sikerült találnom egyet végre. Rá vagyok kattanva a sötét színekre most, nagyon jó ezeket viselni a téli hidegben. Ez két  réteg, de háromban az igazi, de én sosem tudom kivárni a harmadik réteg száradását és mindig belenyúlok... :( A lakkozás egyetlen hátránya nekem a száradás. Kitalálhatnának már egy olyan lakkot, ami egyből felkenés után meg is szárad. :D
Írtam már, hogy imádom a körömlakkokat? :D Régen pedig annyit bénáztam velük, hogy el se tudtam képzelni, hogy valaha is beléjük szeretek, ezért is csináltattam műkörmöket, mert nem volt se türelmem se ügyességem a lakkozáshoz. Aztán véget ért a műköröm korszakom, és mintha elvágták volna a kétbalkezességemet. Azóta is szinte állandóan festve vannak a körmeim, de azért néha beiktatok egy-egy hét szünetet, amikor pihentetem és kényeztetem őket egy ápoló lakkal. :)








Mit gondoltok? :)

9 megjegyzés :

Nekem tetszik, bár nem vagyok egy nagy bordó fan, de ez szép :]

A nevében meglepett a rösti, de szép nagyon. :)

Seche Vite fedőlakkal 5 perc alatt megszárad a lakk....

Szia! Hol vetted? Esetleg nem tudod, hogy pécs környékén hol lehet OPI lakkot venni?

szia!
Ezt a westend-ben, de a többi OPI lakkomat Pécsen. A kereskedők házában van egy körmös bolt, ott nagyker áron árulják a lakkokat. :) Legutoljára 1590-ért vettem, azóta lehet már drágult.

Megjegyzés küldése