2012. január 23., hétfő

Chanel Chance - A kedvencek kedvence

Szeretném Nektek bemutatni az én imádatom tárgyát, a 'Chanel Chance' parfümöt. Lehet meg fogtok kövezni érte, mégis leírom, hogy a valaha eddig gyártott parfümök közül az egyik legjobb. Amikor ezt viseltem, több pasi is elismerően nyilatkozott, sőt többen oda is jöttek, hogy mondjam meg milyen parfümöt használok, mert ez isteni...

Néhány évvel ezelőtt ajándékba kaptam az EDP változatot, majd elfogyott. Újra akartam vásárolni, de olyan drága volt, hogy úgy döntöttem akkor, hogy nem fogok egy parfümre ennyit költeni. Teltek az évek, csak nem kaptam belőle még egy üveggel, miközben próbálgattam a kevésbé drága kategóriát, mondván, hogy azoknak is jó illata van... Néha elkalandoztam magasabb kategóriákba, lásd 'Lancome Tresor in love'. Soha egyik sem volt az igazi. Most, hogy már kifogyóban a fellelhető készletem, úgy döntöttem, hogy nem fogok tovább arra várni, hogy még egyszer valaki meglepjen vele, meglepem én magam! :)


Az EDT-t választottam most, méghozzá a az utántölthető változatot, ami annyit jelent, hogy ez 3x20 ml, ha az egyik üvegcse elfogyott, akkor pattinthatom be a következőt. Hatalmas előnye, hogy kis helyen elfér, és simán be lehet dobni a táskába, nem fog eltörni, mert maga a henger műanyagból van, ami védőrétegként is szolgál a parfüm üvegcséjének. Nekem nagyon szuper megoldás, mert sokat utazom, így tényleg bárhová magammal vihetem. Az 50 ml-es változatát, ami rendes parfümös üvegben van, mégsem dobnám csak úgy be a táskámba...

Összetétel:
Fej
jácint, bors

Szív
jázmin, vetivérfű

Alap
pacsuli, pézsma, nőszirom, ámbra

"Chanel Chance egy illat szenvedélyes nőknek. A friss citrusok, a jácint, az érzéki jázmin, valamint az írisz, egy morzsányi pacsulival kombinálva, olyan hullámot bocsát ki, ami energiát és élénkséget ad. Egy cseppecske rózsabors segít Önnek abban, hogy bátornak és felszabadultnak érezhesse magát."


Hozzáteszem azért, hogy a legtöbb Chanel illat az idősebb nőket szólítja meg, de ez kifejezetten már a fiatalabb korosztályt célozza meg.Mindenesetre nem árulok el nagy titkot azzal, hogy a Chanel az egyik kedvenc márkám, mindig van valami olyan terméke, ami megfog, magával ragad...












Próbáltatok már Chanel illatot? Esetleg ezt? Hogy tetszik ez a fajta kiszerelés Nektek? :)

8 megjegyzés :

Ezt én is nagyon szerettem, friss , fiatalos illat és szép emlék kötődik hozzá.
A kisebbik fiam még kicsi volt és imádta rajtam, mindig felismerte és azt mondta ha ezt használtam "olyan finom anyu illatod van" és bújt hozzám :)
Ma már nem létezik parfüm ami ilyen hatással lenne rá :D

Jaj, ez nagyon aranyos történet! :) Hát igen, ha az illatok mesélni tudnának...

Nagyon jó az ilyen utazásbiztos csomagolás :]

Megfogott amit írtál, majd lehet megszaglászom valahol én is ezt az illatot. Egyébként írtad, hogy kedvenced a Chanel, én igazából semlegesen álltam hozzá eddig, persze bizonyos szempontból felnéztem, hogy "woow, Chaneeeel", aztán amikor olvastam Karl Lagerfeld egy-két nyilatkozatát (főleg annak idején, amikor kampányoltak a természetes szépség és az egészséges súlyú nők mellett), akkor azért eléggé kiábrándultam és óriásit csökkent a szememben a márka presztízse. Bár ez szorosan nem kapcsolódik a parfümtémához, de olyan elkeserítő volt, hogy valaki így nyilatkozik egy ilyen neves divatház részéről. Akkor megfogadtam, hogy én bizony nem támogatom ezt a márkát, de ettől függetlenül azért tetszenek a dolgaik, meg ha jó az illata a parfümöknek, biztosan odalennék érte (nem ismerem az illataikat).

Csipkelány: Nem egészen értem az összefüggést... azért ábrándultál ki, mert a természetes szépségek és az egészséges súlyú nők mellett kampányolnak? Szerintem ez inkább nagyon pozitív! :)

Nekem is ez a kedvenc parfümöm, lassan két éve megvan és őrzöm, csak különleges alkalmakkor használom, hogy minél tovább kitartson.

Pont, hogy nem mellette kampányolnak ( nem ők indították a kampányt, csak gondoltam ez köztudott, egy időben minden tele volt azzalm hogy számos divatház és magazin nem alkalmaz annyira vékony modelleket, hanem áttérnek a normális testalkatú nőkre)... Nem hallottad, hogy Lagerfeld miket nyilatkozik? Ajánlom mindenkinek a figyelmébe: http://habostorta.hu/hu/habostorta/cikkek/sztarhirek/nem-kellenek-a-teltkarcsu-nok
Egyébként valóban nincs köze a bejegyzésedhez, csak írtad, hogy a "Chanel az egyik kedvenc márkád", erről jutott eszembe, hogy az én szememben ezáltal mekkorát zuhantak.

Nagyon szép a kinézete :) Viszont még nem ismerem ezt az illatot.

Megjegyzés küldése