2011. december 28., szerda

NOTD - Bring Me Terra Cooper!

A Catrice előző kollekciójának része volt ez a körömlakk, amit sikerült beszereznem. Sikerült kilépnem a komfortzónámból, hiszen sosem volt narancs színű körömlakkom. Be kell vallanom nem is igazán az én stílusom, viszont nagyon ütős, ez kétségtelen. Kombináltam kicsit az essence arany csillám lakkjával, hogy még extrább legyen. Azt hiszem sikerült...
Catrice - Bring Me Terra Cooper! és essence - make it golden
Nem szoktam foglalkozni azzal, hogy épp mi az aktuális évszaknak megfelelő divat (pl. télen sötét tónusú lakkok) simán kifestem ilyenkor is napsárgára a körmömet, hogy hozzak egy kis fényt a napomba, és aztán "tűrjem" a fura tekinteteket és kérdéseket a körmöm láttán. :D




A másik, amit hozzá szeretnék tenni, hogy igazán megkedveltem a Catrice lakkokat. Az első rossz élményem kb. egy évvel ezelőtt volt, amikor sikerült ebből a márkából egy mentazöldet vennem. Tényleg borzalmas volt, állagra is és mindenféle szempontból. Aztán bátorkodtam más színeket is kipróbálni, hiszen elég széles és kecsegtető náluk a színskála. Kellemes csalódás volt a többi árnyalat, és azóta csak bővül a Catrice lakk kollekcióm. :)

2 megjegyzés :

Szép színe van :)És jól néz ki a kezeden.
Ma rendeltem egy világos narancs v. inkább sötét barackot,izgulok milyen színe lesz ha már kézbe vehetem:D

Megjegyzés küldése