2011. október 7., péntek

Szeptemberi kedvencek

Összegyűjtöttem a múlthavi kedvenceimet, ami most nem is volt olyan egyszerű... Azért sikerült meglelnem őket, így most megosztom Veletek. :)

Bőrápolás:

Az egyik kedvenc az ápoló termékek közül a még Izraelből hozott Ahava kézkrém. Ásványi alapú kézkrém, ami Holt-tengeri vizet tartlamaz. Nagyon finom illata van és szépen felpuhítja a kiszáradt bőrt. Szerintem még jó darabig kedvenc lesz. legfőképp, hogy 150 ml-es limitált kiszerelés, ami kézkémeknél nem túl gyakori. A másik hatalmas kedvenc az Anew szérumom. Olyan szérumot kerestem, ami megfelelően ápol és eltűnteti a pattanások okozta hegeket. Ez az olcsó kategóriába tartozik a halványító szérumok között, de ki akartam próbálni mielőtt egy drágábba invesztálnék. Szkeptikus voltam, nagyon is, de nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom mennyire meglepődtem. Kedden lesz 3 hete, hogy használom és azóta csak egyre szebb a bőröm, kevesebb fedéssel is beéri, fantasztikus.

Smink:

 A kis gyönyörűségem. Ez pedig egy Sleek pirosító, amit még a sminkes box-al rendeltem és nagyon beleszerettem. Ez a Pixie Pink árnyalat és nagyon szépen mutat a világos bőrömön, babaarcot csinál. :) Bronzosítóval pedig eszményi. A pigmentáltság szuper, az egyik legtartósabb pirosítóm.

 NYX szemöldök formázó. Róla láthattatok már posztot ITT, mióta elkezdtem használni, máshogy nem is nyúlok a szemöldököm rajzolásához. Szuper benne az ecset, egy baj van vele, hogy túl nagy, utazásnál nem a legjobb...

 Szemhéjpúder, akkor Naked, hát persze! :) Mi is lehetne a havi kedvenc, ha nem ez. Nem nagyon múlik el nap, hogy ne használnám, nagyon sokoldalúan használható paletta, ezernyi variáció rejlik benne. Nincs mit ezen ragozni, ha mégis szeretnétek többet olvasni róla, akkor térjetek vissza IDE. :)

Random:

Ők pedig a random kedvenceim. Imádom ezt a "jegyzetfüzetet", annyira szép és színes, vidámmá tesz, akárhányszor ránézek. Ha pedig belegondolok mi a funkciója... Igen, elkezdtem naplót írni, ez egy nagy fordulat volt most ebben a hónapban az életemben. Furcsa egyébként a gondolataimat írásba is látni. :) Szinte minden nap kerül bele jó pár sor. A hónap elején kezdtem és már a felét teleírtam. Ehhez kapcsolódik a Playboy tollszettem, csak fekete tollal írok a naplómba, és már csak ezzel az egyel. Van mellé egy töltőceruza is, ezek régóta megvannak, de eddig nem igazán használtam, de most mindig velem vannak. :) A harmadik pedig a rózsakvarc karkötőm, amit szülinapom alkalmából ajándékoztam magamnak. Sokoldalú kő, leginkább szeretet és szerelem bevonzó kő, de sok más tulajdonsága is van. Nagyon érzékeny vagyok az ásványok/kristályok rezgéseire, egyből tudom mi kell nekem, bizseregni is szokott tőlük a kezem. :)

Nektek mi volt az elmúlt hónapban az abszolút kedvencetek? 

3 megjegyzés :

Akarom a pirosítódat, nagyon-nagyon tetszik :)

Azt a szérumot mikor rendelted? Az aktuális katalógusban néztem, hogy ki kellene próbálni de nincs, meg ahogy látom előzőben sem volt. :(

Én egy internetes ajánlatból jutottam hozzá kedvezményesen. :) A 15-ös katalógusban lesz, szerintem még az is egészen elfogadható ár.

Megjegyzés küldése