2011. október 15., szombat

OPI Holiday Collection 2011

Nem igazán szoktam írni az újdonságokról, vannak ennél jobb oldalak is erre vonatkozóan, de emellett egyszerűen nem tudok szó nélkül elmenni. Hatalmas rajongója vagyok az Opinak, ez az egyetlen lakk, ami 1 napnál tovább bírja pattogás nélkül a körmömön és ez a kollekció egyszerűen tökéletes. A Muppet show ihlette a kollekciót, amit bevallok őszintén én nem néztem, de bármilyen körítést is találtak ki hozzájuk, egyszerűn mesések ezek a lakkok, az idei ünnepek számomra az anyagi csőddel lesznek egyenlőek úgy érzem. :))) Egy - két lakk kivételével az összeset elfogadnám és nevek is nagyon szórakoztatóak számomra. :) Az igazat megvallva fogalmam sincs nálunk mikortól lehet kapni, de az is lehetséges, hogy már felkerültek a polcokra, ezt muszáj lecsekkolnom jövő héten...




Animal-istic

Meep-Meep-Meep

Wocka Wocka

Pepe's Purple Passion

Designer ...de Better

Warm & Fozzie

Rainbow Connection

Excuse Moi!

Gone Gonzo!

Fresh Frog Oof Bel Air

Divine Swine

Gettin' Miss Piggy with It!
Képek forrása: http://www.footluxe.comhttp://fairy-anna.blogspot.com/http://fashionista.com; instyle.com


Hogy tetszik Nektek? :)

11 megjegyzés :

Én is imádom !
Már rendeltem is egy 4 db-os mini kollekciót, remélem keddre ideér.
De a hónapvégére itthon is kapható lesz már én 3 hete érdeklődtem az üzletükbe, úgyhogy az is lehet már itthon is kapható.

Húú az nekem is nagyon tetszik, de nekem az nem elég, a többi szín is kell! :)))

Szerintem a reklám képek nagyon jók lettek, mivel láttam az üzletben a színmintákat, de lehet azért éreztem pici csalódást mert fehér műkörömre (nem tudom minek nevezik ) volt festve, de a sötét színeknél mondjuk ez nem változtat az árnyalatán.
Most nem azt akarom mondani , hogy nem szépek, de én azt vártam jobban csillognak, fényesebbek.
De ez hamarosan kiderül ;)

De jó, hogy kapható lesz itthon, én is kinéztem már magamnak többet belőle. Különösen a Designer de Better tetszik, ami ezüst, és narancs szín csillámok vannak benne!

Annyira, annyira gyönyörűek, főleg a kis béka színű tetszik. Igazad van, egy kész anyagi csőd... :-)

Sziasztok!:) szeretnék OPI körömlakkot venni, Pesten hol van rá lehetőség? Köszönöm a választ előre!:)

Én az Arénáról tudok, ott nagy választék van, illetve a West End alsó szintjén is lehet középen.

Pestiek, segítsetek, hátha Ti tudtok más helyet is! :)

Itt is lehet vásárolni!
OPI Hungary - Royal Nails Kft.
Cím:
1146 Budapest
Hungária krt 191.
Nyitvatartás: H-K-SZ-CS 9-17h-ig

moci, köszi szépen az információt! :)

Megjegyzés küldése