2011. október 1., szombat

NOTD - Yes, You Tan!

Facebookon már kitettem egy képet a legújabb körömlakk szerzeményeimről, amikre véletlenül bukkantam rá, mert a Catrice legújabb limitált kollekció részei, mai Bohemia névre hallgat. Fantasztikus ez a kollekció, szinte minden darabja mesés szerintem, igazi őszi kollekció. Ebből egyenlőre 3 lakkot vettem meg, a negyedik egy különleges fényű piros, és lehet nem fogok tudni ellenállni, ha még lesz belőle legközelebb. A másik ami még iszonyúan tetszett az a bronzosító, mert a Sleek Nude kollekciós pirosítójához tudnák hasonlítani, annyira természetes világos szín, hogy pirosítónak is simán elmenne szerintem. A szemhéjpúderek is elég ígéretesek. Szerintem nézzétek meg magatoknak ezt a kollekciót, mert érdemes. 
A választásom először erre a gyönyörű barna lakkra esett, most ezt láthatjátok a körmömön.

Annyira különleges ez a barna :)
A kollekció többi darabjával együtt
Láttátok már ezt a kollekciót? Mi az ami megfogott Titeket?

5 megjegyzés :

az a narancssárgás gyönyörű :) olyan mint egy sütőtök :D megyek és beugrok a legközelebbi müllerbe és megnézem magamnak :)

Nekem is a sütőtök jutott róla eszembe... és mivel azt imádom, így ez is keeeeeel!:$

Én még nem találkoztam ezzel a kollekcióval. Ez a barna tényleg csodaszép.:)
(Andi)

Még én sem láttam, de nagyon bejön! :)

A kéééééééééééééééék!!! :)

Megjegyzés küldése