2011. október 7., péntek

NOTD - Be Indiglow!

Írtam már milyen fantasztikus limitált kollekciót dobott ki a Catrice, jól el is kapkodták Pécsen... Itt van most akkor a második "áldozatom", a kék körömlakk. A színére szerintem szavak nincsenek annyira gyönyörű! Szerintem ezeknek a limitált lakkoknak dundibb ecsete van, mint a normál kiadásnak, de nem zavaró számomra, sőt egyszerűbb vele lakkozni. Tartósságra olyan, mint bármelyik lakk, túl sokáig nem bírja... velem van a baj vagy a lakkokkal? Nálatok is pár nap a "szavatossági ideje" 1-1 körömlakknak???




Sikerült valamit beszereznetek azóta ebből a kollekcióból?

7 megjegyzés :

De szép a színe *.*
sunflowermakeup.blogspot.com

nekem csak egy lakkom van a catricetől, egy nude, de az pl. 1 teljes hétig bírta, a fényéből vesztett 4-5 nap után. az essence lakkok is kb. 1 hetet bírnak. :)

Milyen szerencsés vagy Panka! Nálam van, hogy már másnap látszik kopás a sarkakon. :( Egyedül az Opi lakkok bírják tovább, de azok se mindig...

Már másodszorra futottam árnyékra a Bohemiaval kapcsolatban. Nálunk nincs még kirakva...extrabosszantó, már azon is gondolkodtam, h lehet nem is lesz. Az Essence pulton is minden összekeverve, szétdúlva, eltörve....nem is vettem semmit, anniyra lehangoló a látvány.

Én is jártam már így, azt hittem nálunk már nem is lesz és jóval később mégis lett, úgyhogy ne add fel a reményt! :)
Az állványok összebarmolásához meg nem is tudok mit szólni, mert nem értem, hogy tudnak nők ilyen igénylenek lenni, a másik meg hogy olyankor hol a biztonsági őr, mert amikor én nézelődök mindig a nyomomban van. :D

ez gyönyörű:$

www.parafeminas.blogspot.com

Lehet, hogy köröm válogatja, meddig marad fönn. A kezemmel dolgozom, vagyis aktívan használatban van a kezem, a legtutibb lakkok, amiket szoktatok mutatni se marad fönn két-nagyon maximum három napnál tovább. A három napnál már benéz valami glitteres fedőlakk, vagy ha nem dolgozom.
Vagy az is lehet, hogy alapból zsíros a körmöd felülete. De legalább a lakkjaid tuti nem száradnak be.

Megjegyzés küldése