2011. október 15., szombat

MAC Studio Fix Fluid alapozó

Nagyon régóta függőben van ez a cikk nálam, és már sokan kértétek, hogy legyen teszt róla. Mindig nehezen veszem rá magam az alapozók tesztelésére, mert őszintén szólva elég nagy munka. Nem mintha nem szívesen tenném egyébként, de ez az a dolog, amit nagyon körültekintően kell tesztelni, mert könnyen belefuthatunk egy bakiba. Nálam ez már megtörtént, csak akkor kezdtem írni a blogot és azóta nem írok meggondolatlanul, mert nem akarok hiteltelennek tűnni senki számára. 
Szóval itt van ez az alapozó a MAC-től, amiből már nem ez az első flakon, amit használok. Van egy NW20-asom is, de azt maximum nyáron tudom használni, egyébként nyárra is vettem még tavaly. Tavasszal pedig vettem belőle egy NC15-öst és bár NW-s a bőröm, ez volt a legvilágosabb szín, még az NW 15-nél is világosabb és valahogy ezt éreztem a legjobbnak a bőrtónusomhoz, láthatjátok a smink nélküli képen, hogy van bőven pirosság az arcomon, amit érdemes eltűntetnem és ez a sárgás tónus szépen kiegyenlíti ezt a kis "csúnyaságot". :) 


Borzasztóan örülök, hogy ilyen az arcom most, ha visszanéztek régebbi alapozó teszteket, láthatjátok ahhoz képest mennyit javult a bőröm, nincs is rajta szinte egy pattanás sem, esetleg elvétve egy-egy. Ami számomra nagyon szuper, a teszt oldaláról nézve pedig nem, mert most nem tudom Nektek megmutatni hogyan tűnteti el a nagyobb bőrhibákat ez az alapozó.
Akkor a bevezetőm után jöjjenek sorban a már megszokott pontok, ahogy tesztelek egy alapozót. A csomagolásról először is. Az alapozót üveg csomagolásban kapjuk egy csavarható kupakkal. Utazásnál nem a legelőnyösebb az üveg miatt, mert nehéz és könnyen törhet ugye, de nekem mindig is az ilyenek lesznek az igazi minőségi darabok, amik tetszetősek, ha rájuk néz és kezébe veszi az ember. Visszatérve a kupakra (amit most nem fotóztam le) tulajdonképpen egy "öntögetős" csomagolású terméket kapunk alapjában véve, de ha szeretnénk csinálhatunk belőle pumpásat, mégpedig úgy, hogy megvesszük a hozzá tartozó pumpát. Én ezt egy kicsit lehúzásnak érzem, de nyilván ha hozzá adnák a pumpát, akkor meg maga alapozó lenne drágább, de akkor nem tudnék róla. :) Én az előző darabomhoz nem,de ehhez már megvettem a pumpát. Természetesen ez is minőségi anyagból készült, és ami plusz pont nálam, hogy nem csak úgy tudjuk lezárni a pumpa részt, hogy elfordítjuk és így nem tudjuk lenyomni, hanem kapunk hozzá egy kupakot, ami még inkább biztosítja, hogy ne nyomódjon ki a termék. A feliratok is igényesek, ahogy azt egy MAC terméktől már megszokhattuk. Egyszóval a csomagoláson nem találtam kivetnivalót.

Előtte
Utána, vékony rétegben felvíve Beauty Blenderrel
Ez az a termék, ami kifejezetten zsíros és kombinált bőrre ajánlott, és ha bementek a MAC-be ezekkel a paraméterekkel, hogy ilyen típusú bőrre kerestek alapozót, biztosan ezt fogják először ajánlani, illetve a por állagú testvérét.
Az alapozó állaga közepesen sűrű, (találkoztam ennél hígabbal és sűrűbbel is már) jól lehet vele bánni, könnyen kenhető és felvihető. Szépen oszlik el az arcon. A végeredmény viszonylag matt, kicsit púderes hatású. Kifényesedést illetően talán ez az alapozó bírja a legtovább az összes közül, amit eddig próbáltam, Blot púderrel együtt pedig verhetetlen. A fedése nagyon jó, szinte teljes fedést biztosít, a pattanásokat is szépen elfedi. Rétegezhető, bár ezzel vigyázni kell, mert nagy fedésű alapozóról van szó, és könnyen áteshetünk a túlzás kategóriába, úgyhogy ezzel csak óvatosan! Korrektor szinte nem is kell mellé, ha a problémásabb területekre rámegyünk még egyszer. 
Mostanában csak néha veszem elő, illetve ha valami különleges program van, a hétköznapokban nincs szükségem ekkora fedésre, úgyhogy ezt azoknak ajánlom leginkább akiknek tényleg sok bőrhibájuk van, ami eltűntetésre vár. Plusz pontként hozzáadható, hogy SPF 15 van benne, tehát véd minket a naptól is!
Attól függetlenül, hogy mattító alapozóról beszélünk én sosem éreztem, hogy kiszárította volna a bőrömet, vagy bármi más problémát okozott volna és bár nem illatanyagmentes (nagyon kellemes nem hivalkodó illata van) még az érzékeny bőrömet sem bántotta soha. Szerintem remekül el van találva az "oil control" funkció, (vannak olyan kifejezések, amiknek én nem találok magyar megfelelőt) és ezzel együtt még jól is hidratál.
Tényleg nem tudok igazából rosszat írni erről a termékről, nekem hű társam volt tavaly nyáron is, amikor borzalmas állapotban volt az arcom és muszáj volt a hibákat eltűntetnem. Hátrányára csak az árát tudnám felhozni, ami nem épp baráti, de tény, hogy high end termékről van szó. Én mindig azt mondtam, és találkozhattok is majdnem az összes alapozó - BB tesztemnél ezzel a mondattal, hogy ami az arcunk egész felületét befedi, arra érdemes többet áldoznunk.

Biztos többen próbáltátok már, Nektek hogy vált be illetve szívesen kipróbálnátok?

8 megjegyzés :

Én egyszer próbáltam és nagyon tetszett az eredmény, de még nem szántam rá magam, hogy beszerezzem :)

Ha választhatnál ezt vagy a BB Signature-t választanád? Érdekel a véleményed, melyik a kellemesebb jobb érzés a bőrödnek?

Egyértelműen a Signature-t. Könnyebb viselet, bár ezt sem mondanám nehéznek, de azért óriási a különbség... Nem véletlen, hogy azt hazsnálom minden nap, ezt meg csak alkalmakkor.

Nekem nagyon nem vált be. :(
Annyira erős és műanyag szaga van, hogy le kellett mosnom az arcomról mert a hányinger kerülgetett és rajtam sötétebbre oxidált. Pedig a finise tényleg nagyon szép...

(Viszont szerencsére csak próbát kaptam, amit párszor kipróbáltam és még így is maradt bőven a tégelyben, amibe öntötték nekem. Ezt szeretem a MAC-ben. :))

Szia!

Lenne egy hatalmas kérésem:) Egyszer írnál majd egy posztot, hogy mitől és hogyan lett ennyire szép a bőröd? Emlékszem még a kezdetekre, és ahhoz képest elképesztő a változás, mintha más bőrtipusod lenne:) Nagyon szép most a bőröd. Hogyan érted ezt el, milyen termékeket használtál (ami hatással is volt a problémás, pattanásos bőrödre)? Nagyon örülnék neki, ha erről írnál majd egy posztot.
Köszi: Nona

Nona, az a baj, hogy egészen pontosan én sem tudom megmondani, illetve ezt nem csak "krémekkel" értem el, hanem rengeteg önismeret tanulással is. De ha az elég, akkor írok róla miket használok azóta, hogy elindult a blog és hogy min változtattam az életemben. Ez így jó lesz? :)

De jó hogy megírtad ezt a posztot! Régóta nem találom a tökéletes alapozót, és annyit próbálgattam már hogy nem igazán akarok még 20 terméket kipróbálni. Az a bajom az alapozók többségével hogy az alapból normál bőröm mindig átfénylik az alapozóktól :( jelenleg vichy normaderm-et használok és az úgy ahogy nem fényesedik ki...Örülök hogy végre valaki írt erről egy hosszabb bejegyzést mert most bátran fogom kipróbálni :) puszi

szuper lenne, hátha ötletet meríthetnénk belőle:) és ha nem túl intim, én az önismereti változásra is nagyon kíváncsi vagyok. persze erről csak akkor írj, ha úgy érzed, hogy szívesen megosztanád a "nagyközönséggel" :)

Megjegyzés küldése