2011. október 26., szerda

MAC Preview Night smink és outfit

Ma a tegnap esti Mac kollekció bemutatós sminkemet és ruhát hoztam el Nektek. Ha megérkezik az ősz és a hideg idő, én mindig besötétedem, úgy értem ruha ügyileg. :D Szinte nem is szeretek ilyenkor mást hordani, mint feketét, ebben érzem jól magam. Tegnap is így öltöztem, ezt láthatjátok most. A sminkem pedig egy "szokásos" natúr, ami nagyon tetszett magamon.


Ezt csak a vicc kedvéért, hogy ilyen fejet is tudok vágni :D







Arc:
  • Missha BB Boomer
  • Missha Signature BB krém - 21
  • MAC Blot powder - Medium
  • Avon Colour and Contour paletta - rose glow
  • Garnier golyós korrektor
  • MAC Studio Finish korrektor - NW 20
Szem:
  • UDPP
  • UD Naked paletta Sin, Naked, Buck, Darkhorse
  • NYX Eyebrow kit stencil (szemöldökre)
  • Estée Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting mascara
Ajak:
  • Catrice Colour Infusion Longlasting Lipstain (ajakfilc)



Nem, nem perdültem táncra, csak meg akartam mutatni, hogy denevérujjú a felsőm. :)))




Terméklistával nem készültem, mert semmi sem "márkás" jelen esetben, talán csak az öv való a tallyból. A táskát, mait nem fotóztam le azt mér láthattátok az egyik havi kedvencek bejegyzésben (Zara), a Kabátot is posztoltam már illetve a sálamat is...

2 megjegyzés :

szép vagy, csak így elsőre egy kicsit fura a szemöldököd, valamit másképpen csináltál?

Talán kicsit vastagabb lett, mint ahogy szoktam, de nekem nagyon tetszik! :)

Megjegyzés küldése