2011. október 26., szerda

MAC Preview Night Holiday 2011

Alig vártam ezt a napot, úgy izgultam, mint az óvodások, mielőtt megpillanthatják a karácsonyfa alatt az ajándékokat... Ez volt az első Mac bemutató partym, és nagyon tetszett, egy dolgot kivéve, lehetett volna hosszabb és jobban belemerülhettek volna a kollekció bemutatásába.


Miután meghívtak egyből elkezdtem bújni a netet a swatchok és fotók után kutatva, de nem találtam semmit, majd pár nappal később a Temptalia-n jópár teszt kikerült, és meg kell mondjam akkor kicsit csalódtam, és le is mondtam a dologról. De aztán megláttam ma őket... Valami így sem hozott lázba, de amiket egyébként is kinéztem, azokban nem is csalódtam. A képek minőségéért előre is elnézést kérek, a nem túl jó fényviszonyok mellett igyekeztem minél jobb minőségű képeket készíteni, ez több kevesebb sikerrel sikerült is, azért a legtöbb fotó élethű. :)





A modellen bemutatott az egyik sminkesük egy a kollekció darabjaival készült sminket, teljesen egyszerű, semmi extra nem volt igazából benne, ami a technikát illeti, de a színek annál inkább. Ezüst szájfényt használt és az egyik mineralize szemhéjpúdert. Az egész kollekció egyébként kicsit "jégkirálynős", fagyos hatású, nem az a megszokott karácsonyi kollekció feeling, hanem inkább szimplán téli, ami egyáltalán nem hátrány. A csomagolásnál az eddigi megszokott fekete részeket felváltották a fehérek, nekem nagyon tetszik ez a megoldás. :) Nekem a tavalyi skótkockás csomagolás giccses volt, ez annál inkább tetszik, mit is vagyok rajta meglepődve, hiszen elég minimál az egész. :)






Így fogadtak minket, csak a mécsesek világították meg a kicsi termet, nagyon hangulatos volt :)
Rengeteg darabból áll egyébként a kollekció, vannak különböző csomagocskák (arc, szem, ajak,  ecsetszettek) különleges szemhéjpúder paletták, Viva Glam kollekció két rúzsa egy csomagban, és egy Mineralize kollekció, ami áll szemhéjfestékekből, paint potokból, szemceruzából, szempillaspirálból, rúzsokból, szájfényekből, és két Beauty Powdert is találhatunk benne. Természetesen idén sem maradhat el az adakozás, az aids-es gyerekeken segíthetünk, ha megvesszük a Viva glam csomagot, illetve ajándékkártya és képeslap csomagot.
Viva Glam két Lady Gaga rúzsa egy piros neszeszerrel.
karácsonyi képeslap és kártya az adakozás jegyében
"Szemrevaló" kollekció :D
Szemhéjpúder paletták
Fantasztikus csomagolása van, olyan, mint egy ezüst hógömb, ide-oda folynak benne a csillámok
Az egyik kedvencem
Cool
Sultry
Warm
Ajak és köröm kollekciók
Ecsetszettek, gyönyörűek és nagyon megéri, nagyon szép csillámos nyelük van (nekem ez sajna most nem fért bele:( )


Arc kollekció



Mineralize kollekció



Paint Potok: For effect, Let's skate, Morning Frost
How Beautiful!
Snowglobe

How Beautiful és Snowglobe Beauty Púderek
Nagyon tetszett, hogy mindenki mosolygós, jókedvű és barátságos volt a sminkes eladólányok közül, öröm így nézelődni és segítséget kérni. :) A kollekcióból én egyébként a legjobbnak az ecseteket, a paint potokat, beauty púdereket, szemhéjpúder palettákat tartottam a legjobbnak, esetleg a szájfényeket és rúzsokat, ha szeretitek az extrább, különlegesebb darabokat ezekből. Egyébként a szetteket tényleg nagyon megéri megvenni, mert így nevetséges árra jön ki egy-egy darab belőle, még akkor is ha először egyben az ára ijesztőnek tűnik. De az az igazság, hogy szettekből egyedül az ecsetek és a Viva Glam fogott meg, a többi mellett el tudtam menni. :) 
A kollekciót egyébként november 2-től lehet kapni az üzletekben!

Mi a véleményetek?

11 megjegyzés :

Szerelemes lettem a palettákba meg az ecsetekbe ahogy mozognak a csillámok bennük. Promóképről olyan gagyinak tűntek, de így nagyon <3. Azokat a kis gömböket láttad amiben minitermékek vannak? :3

Hát igen... :) Nem láttam, és nem is voltak, csak neszis csomagok. A pigmentes/szájfényes gömböket nem hozták be úgy látszik hozzánk. :(

Köszönjük Gigi, minden nagyon gyönyörű!
Azok az ecsetek.... kár, hogy nem gazdag a jézuskám! :D
Mennyibe kerülnek, had fájjon a szívem :)

Angiretro, nem én töröltem ki, én meg sem kaptam a Tiédet. :(

Na most már látom! :)
Nagyon szívesen! :) Az ecsetszettek 16500 Ft-ba kerülnek.

jajj de jó neked, hogy ott voltál :D

Nagyon szép képeket készítettél és részletesen bemutattad ezt a kollekciót.
Sokkal szebbek a sminkcuccok mint azt gondoltam v a reklámképek láttán.
Én holnap esete megyek és nekem is első alkalom lesz.

Erzsi, Gigi áruljátok már el, hogy működik a Preview partyra meghívás. Mailben keresnek meg, telefonon vagy hogy? Bocsi csak erre olyan kíváncsi vagyok :D

Telefonon keresnek meg. Az üzletben tudsz jelentkezni is szerintem, de ők is válogatnak azok közül akik a rendszerben vannak. Én már nyáron szóltam, hogy szeretnék menni, mint blogger, fel is írtak, de nem hívtak, most pedig a rendszerükből választottak ki, mint vásárló.

Lolly, :))), de jó Neked, hogy Amerikában vagy! :D

Megjegyzés küldése