2011. október 31., hétfő

MAC Let's skate paint pot

A Mac termékek közül a kedvenceim a paint potok, sőt mondhatnám azt is, hogy az összes smink termék közül a paint potok azok, amik benne vannak a nagy kedvenceim között. :) A karácsonyi kollekcióban természetesen nem csak csomagocskák közül válogathatunk, hanem van egy alap kollekció is, aminek a része három paint pot. Van egy barnás fényes árnyalat, ami szép volt ugyan, de nem tartottam felejthetetlennek valamint egy csillámos fekete, ami szintén tetszett, de a választásom mégis a számomra legkülönlegesebb árnyalatra esett. 
hellooo, ott vagyok a dobozon. :)
Let's skate névre hallgat és egy gyönyörű halvány babarózsaszín, ami telis tele van arany csillámokkal. Igen, nem csak fénye van, mint a legtöbb paint pot-nak, hanem rengeteg csillám van benne. Mindenhogy próbáltam fotózni, mert az original terméken nem látszik igazán a különlegessége, így lefotóztam úgyis, hogy már belenyúltam, így jobban látszik az arany fénye is. Szerintem egy igazán nem mindennapi különleges árnyalatról van szó, amit akár önmagában is hordhatunk a nappali smink részeként. nekem egyébként is ez annyira téli, hogy egyből beleszerettem. 







A sok csillám ellenére ugyanolyan krémes, mint a többi paint pot, egyáltalán nem darabos és könnyű vele bánni, mint akármelyik másik ilyen termékkel. Én az ujjamat szoktam használni a felvitelhez, ez teljesen megfelel, sőt még jobb is szerintem, mint az ecset, mert ahogy az ujjamon felmelegszik a festék, még sokkal krémesebb és jobban eldolgozható. 
A csomagolásáról is ejtek néhány szót. Egy fényes ezüst színű papír dobozkában kapjuk kézhez, amit egyébként úgyis kidobunk később, de jó benne gyönyörködni egy ideig. :) A kupak a megszokott matt fekete kupaktól eltérően most matt fehér színű ruhát kapott, ízlés kérdése kinek mennyire tetszik ez, engem nemhogy nem zavar, nagyon is tetszik, ettől számomra igazán téli lesz, és át is jött ez a koncepció nekem. Az anyagok minősége ugyanolyan, mint a normál csomagolásnál, nehéz, minőségi érzetet kelt.
Tartósságát tekintve picit féltem, hogy majd csalódnom kell, mert a preview night-on a sminkes csajszi azt mondta, hogy önmagában képesek elcsúszni, jobb, ha fixáljuk őket porral. Jelentem mindenféle verzióban kiválóan megállta a helyét, még akko ris, ha ráépítettem több réteget, mert egy kicsit intenzívebben vissza akartam kapni a szín a szemhéjamon. A szemhéjpúdereket ugyanolyan szépen tartja, mint a testvérei, tehát szuper tartós ő is.


gyönyörűszép arany csillámok
Nem tudok igazán rosszat írni róla, pedig nagyon kerestem a hibákat. :) Egyetlen egyet említenék, hogy
 a csillámok néha lepottyannak, főleg felvitelnél, így egy kicsit vigyázni kell, de abszolút megoldható, hogy ne legyen csillámgömb fejünk, úgyhogy ezen nem érdemes aggódni. Ha valaki nem szeret ritkán sem csillámos dolgokat hordani az arcán, annak nem ez lesz a legjobb választás nyilván valóan, de nekem most különösen tetszik, hogy ez egy ilyen darab.

2 megjegyzés :

Megjegyzés küldése