2011. október 26., szerda

MAC Ice Parade és Glitter & Ice haul

A mostani karácsonyi kollekció eléggé megosztotta az embereket, sok mindenkinek nem tetszett, főleg a csomagolás, ami nekem pedig nagyonis! Annyira jól tették most, hogy mellőztek mindenféle giccsparádét, és szép ezüstbe és főként fehérbe öltöztették a kollekciót. A szettek valamiért nem dobogtatták meg a szívemet, bár összességében sokkal jobban megérte mintha külön venné meg az ember. (nyilván ugyanezeket külön nem lehet kapni) A szettek közül egyedül az ecsetek azok, amik nagyon tetszettek, és ez tényleg borzasztóan megéri, még ha elsőre sokkaljuk is érte az árát. Majdnem azt vettem, aztán eszembe jutott, hogy persze jó lenne, de ugyan már mennyi ecsetem van? :D Így sikerült lebeszélnem magamat róla. 





Annyira szépségesek! :)



A szemhéjpúder paletták közül mind a 3 nagyon tetszett, de a Warm névre kereszteltet egyből ki is lőttem, natúr színekből most van miből válogatnom. Maradt a Sultry és a Cool, aztán hosszas gondolkozás után és miután kikértem az ottaniak véleményét is a Cool mellett döntöttem. Most került fel egyébként a Temptalia-ra és majdnem sokkot kaptam mennyire sikerült lepontoznia... nem is értem, pedig gyönyörű. 
Snowglobe eyeshadow palette - Cool
A paint potok is elég ígéretesek voltak, de a morning frost (barnás árnyalat) csalódást okozott, csak egy kis fénye volt, a for effect is bejövős volt, de nem használnám ki ezt a sötét színt valószínűleg. De a Let's skate nagyon megfogott, nem sima babarózsaszín, hanem van benne egy kis csillám is, ami ad neki egy "effektet", ahogy ráesik a fény különböző színekben játszik.
Let's skate paint pot
A Beauty Powder mindig is lázba hozott a különleges nevével, de eddig sosem sikerült beszereznem egyet se belőlük. A rózsaszínesebb változat (Snowglobe) nagyon megfogott, bár szerintem sötétebb bőrtónuson nem mutatna igazán, rajtam szerintem jól fog. Highlighterként és nagyon enyhe fénylő pírként is el tudom képzelni egyébként, amit télen nagyon szeretek.
Snowglobe Beauty Powder
Egyébként az egész kollekció láttán nekem az a szó jutott eszembe, hogy "jeges", de amiket választottam azokra különösen igaz ez. Teljesen lázban égek tőlük, alig várom, hogy élesben is kipróbálhassam őket, mert nincs semmi hasonlóm. Szeretnék átváltozni Hókirálynővé! :D Csak vicc volt... :)

Mi a véleményetek?

9 megjegyzés :

Nekem nagyon tetszik egy-egy darab, különleges a fehér csomagolása.

Ugyanezt a palettát néztem ki én is, és sajnáltam, hogy ez kapta a legrosszabb pontozást... Épp ezért nagyon kíváncsi vagyok a te véleményedre! :)

Nekem annyira tetszik ez a csomagolás, nem tudom miért húzzák le, sokkal letisztultabb mint ha ilyen giccses arany-piros lenne... Gyönyörű a paletta, nem értem miért húzzák le :\ De az a lényeg h neked tetszen ne foglalkozz mások véleményével :)

Borzalmas a csomagolás,soha nem venném le a polcról. Nem az igazi ez most.

Örülök, hogy nem én vagyok az egyedüli, akinek bejön ez az egész! :D
Igyekszem jönni még hétvégén a tesztekkel, hogy láthassátok hogy váltak be és a megjelenéskor egyből le tudjatok csapni, ha megtetszik valami! ;)

Nagyon szuper dolgokat vettél; kíváncsian várom a palettáról a véleményed, mivel én is azt néztem ki magamnak.

Megjegyzés küldése