2011. október 31., hétfő

MAC Beauty Powder - Snowglobe

Tulajdonképpen a Beauty Powder egy olyan termékkategória, ami számomra eddig ismeretlen volt. De teljesen ez nem igaz, hallottam már róla, láttam másoknál teszteket, de magamnak még sosem vettem. Ezért nagyon kíváncsi voltam erre, hogy vajon mit tud. Hogy mi is ez? Én a Skinfinish-hez tudnám hasonlítani olyan értelemben, hogy azt is sokoldalúan tudjuk használni az épp adott szín intenzitásától, árnyalatától függően. Ez is egy ilyen termék, amit általában pirosítóként, highlighterként, vagy akár egész arcra lehet használni. Az egész arcos dologgal azonban vigyázni kell, mert könnyen belefuthatunk bakikba...



Szép, igényes téliesített minimál csomagolás
Csomagolás. Egy ugyanolyan papírdobozban érkezik, mint amilyenben a paint pot, maga a termék csomagolás fényes fehér, amin látszanak az ujjlenyomatok, de a fehér szín miatt ezt nehezen vesszük észre, nincs vele tulajdonképpen bajom, a feliratok ezüst színűek. A forma a már megszokott, a MAC púdereknél általános kategória. Belsejében tükör található, ami számomra továbbra sem elhanyagolható. Tehát a csomagolás számomra tetszetős és stílusos.

A púder a csomagolásban egy bézses enyhén rózsaszínes árnyalat. Elég nehezen tudtam swatch-ot készíteni és azt lefotózni pedig még inkább. Végül azt hiszem egészen jól sikerült megoldani ezt a problémát. A helyzet az, (amit majd a szemhéjpúder palettánál is le fogok írni) hogy amint az ujjammal picit megdörzsölöm azonnal látszik a szín, viszont a kezemre kenve már kevésbé, építgetni kell. Az ecsettel felvitelnél is ez a helyzet, ott azonban már a keveset is szépen lehet látni. Eredetileg pirosító-highlighternek szántam, de rá kellett jönnöm, hogy legtöbb esetben ez "csak" highlighter lesz, mert pirosítóként még nekem is enyhe intenzitású színről van szó.

Azért el kell mondjam, hogy amikor feltettem az egész arccsontomra, akkor percekig gyönyörködtem benne, annyira tetszett magamon. Nem ez az első highlighter termékem, így tudom, hogy nagyon is vannak különbségek. A legutóbbi szerzeménnyel összehasonlítva, ami az Avon pirosító highlighter duo-ja, ez sokkal barátságosabb, mert az nekem már túl fényes sok esetben, olyan, mintha olajosan fénylene az arccsontom tőle, ezzel viszont nagyon természetes hatást tudok elérni, úgyhogy nálam ez nagyot dob az értékén. Ezzel együtt én nem bánnám, ha nem kellene építgetni és egyből megkapnám a színt, ennek viszont ez az ára, hogy tudunk vele egészen enyhe,természetes fényt is adni.
Swatch innen...
...és onnan, remélem látszik a lényeg :)
Igen, ez valamilyen szinten kritika is, hiszen ha az ember egy ilyen kategóriájú terméket vásárol, akkor elvárja, hogy a kapott termék tökéletes legyen. Ettől függetlenül én nem bántam meg, hogy az enyém lett, és biztos vagyok benne, hogy sokat fogom használni az elkövetkezendő időszakban. Fogok vele természetesen sminket is készíteni, és akkor valószínűleg meg fogjátok érteni a szerelmemet iránta a tökéletlensége ellenére is. :)

1 megjegyzés :

Szeretném sminkes fotódon is látni, nagyon tetszenek a hasonló termékek de nekem nem állnak jól :(

Megjegyzés küldése