2011. október 24., hétfő

Johnson's Baby haul :)

Nagyon régóta szeretnék Nektek írni a kedvenc tusfürdőmről, csak eddig nem tudtam milyen formában. Régóta használom ezt a márkát, sokszor vettem mellette mást, de mindig visszatértem ehhez a tusfürdőhöz, azért, mert a zsíros arcbőrömmel ellentétben a bőr a testemen nagyon könnyen kiszárad, én pedig lusta vagyok mindig testápolóval kenegetni magam... Régebben létezett több illatban is és azokat válogattam, mostanra maradt kettő, de én nagyon szeretem a levendula illatát, ezért inkább azt szoktam választani. Mostanában jutott eszembe, hogy ha az összes szépségápolási terméket nézzük, akkor ez az egyetlen termék, amihez hűséges vagyok, és mindig visszatérek hozzá. 


Van egy fontos összetevője, amit többcélúan fel tudok használni, ez pedig a babaolaj. Egyrészt nem szárítja ki a bőrömet, ami hatalmas előnye, a másik pedig, szégyen-nem szégyen, de én ezzel mosom le a sminkemet. Nem az arcom egészéről, arra ott van az arclemosóm, hanem a szememről. Nem irritál egyáltalán és még a vízálló sminket is leszedi különösebb dörzsölés nélkül. Annyi sminklemosót és sminklemosó kendőt kipróbáltam már, de őszintén szólva meguntam. Semmi sem volt igazán jó, ha le is szedték nagyjából a szempillaspirált (mindig ez a legnehezebb feladat) akkor vörösre marták a szemem, emellett még drágák is voltak. Az olajos lemosókkal sem voltam igazán megelégedve, arról nem is beszélve mennyire nem szeretem a "zsíros" érzetet amit maga után hagy és még homályosan is láttam tőlük. :( Összességében nekem ez jött be a legjobban és számomra a legegyszerűbb művelet zuhanyozásnál is ezt használni és kész. :)
A dm-ben most van a különböző "Babamárkákra" kiváltható kuponfüzet, amire én le is csaptam és most bevásároltam minden féléből, remélem a többi dolog is be fog válni. Nem igazán zavar, hogy eredendően ezeket a termékeket babáknak találták ki, ha nekem is jó, miért ne használhatnám őket? Egyébként a hintőport száraz sampon helyett vettem, ugyanezen az elven működik az is végülis, arra kell vigyázni, hogy ne használjak belőle túl sokat és ez az "öntözős" módszer ezt egy picit megnehezíti. Egyébként nézegettem még a testápolóját is, de abból most van elég, majd legközelebb. :)

Ti használtok esetleg valamit ebből a márkából?

6 megjegyzés :

Vegyes érzéseim vannak a Johonson's termékekkel kapcsolatban.Igazából én csak a babaolajat szoktam használni vizes bőrbe bekenve,nekem ez kiváltja a testápoló használatát.
Viszont a picurkámra semmiféle képen nem kenném,még a védőnőm is azt mondta hogy ne használjam a babám bőrére.Érdekes:S

én is ezzel mosom le a szemsminkemet :D

Ms. Xixinnel vagyok egy állásponton. A gyermekem allergiás rá, a kórházban is ezt adják a szülészete, de eddig minden kismama ismerősömtől csak azt hallottam, hogy a gyermeke csupa kiütéses lett a J&J fürdetőktől. :( Régen az olajat használtam magamon.

Én imádom, a babasamponnal mosom az ecseteimet, a géles-olajos cuccal meg fürdés után kenem magam. A tusfürdőjükből meg a fehér-pink flakonost szoktam venni és sokáig elég.

Nekem nagyon jó véleményem van a J&J dolgokról...mindkét gyermekemnél ezt használtuk pici koruktól fogva,sőt a mai napig is ezt veszem nekik(hála minket nem ütött ki).
Sminklemosónak(szem) még nem használtam a babaolajat de kipróbálom hátha nekem is beválik.
Sokszor járok úgy,hogy csípi a szemem az arclemosó,hátha ez jó lesz ..köszi

Én is használtam már sminklemosásra a babaolajat, de a Dm-ben kapható olajos sminklemosóval, ugyan ilyen jól lehet dolgozni. :)

Megjegyzés küldése