2011. október 13., csütörtök

Catrice Made To Stay - Teszt

Drogériás berkekben is egyre inkább kezdenek megjelenni a hosszantartó nevet viselő szemhéjfestékek. Először az essence házatáján véltem felfedezni ilyen festékeket, majd következett a Catrice. Őszintén szólva leginkább a Chanel Illusion D'Ombre krémes festékeire lennék kíváncsi, de jelenleg másra gyűjtök, úgyhogy nekem az kimarad valószínű az életemből. De azért néha nem hagyom ki egy-egy újdonság kipróbálására a lehetőséget, ezért tettem egy próbát a Catrice-el. Olvashattatok nálam nem is egyszer arról mennyire szeretem a paint potokat, ezért szerettem volna olcsóbb kategóriát is próbálni, hátha az is beválik. Azt hiszem egyre jobban megkedvelem a Catrice márkát, mert elérhető áron vannak nagyon jó termékeik. Először az essence ilyen jellegű festékeit akartam kipróbálni, de több helyen olvastam róla rossz véleményt mind az állagot, mind a tartósságot illetően, így inkább emellett döntöttem.
020 - Romans Gone Bad árnyalat
Egyszerű üveg tégely műanyag tetővel
Többször rétegezve, építve
A csomagolás teljesen egyszerű, csavaros. Üveg maga a tégely, a teteje műanyag, abszolút jól zár, semmi kivetni való nincsen rajta, igényesnek tartom. Egyetlen dolog nem tetszik rajta, hogy mélyen bele kell nyúlni a tégelybe, ami nem annyira kényelmes, a paint potoknál ez sokkal jobban meg van oldva. Az állványokon kihelyezett szórólapon véltem felfedezni, hogy holografikus hatást ígérnek, de én ezt egyáltalán nem tapasztaltam, bár a színek nagyon szépek. Állagra teljesen más, mint a paint pot, jóval sűrűbb és egy kicsit nehezebb vele bánni. Ami viszont nekem abszolút pozitív, hogy építhető a szín, így ugyanúgy lehet enyhe szürke fényt varázsolni a szemhéjunkra, mint erősebb fedést.
A tartósságától féltem a legjobban, de azt kell mondjam, ha megfelelően eldolgozzuk, akkor önmagában is megállja a helyét egész nap. Többször próbáltam különböző intenzítással és gyűrődés nélkül a helyén maradt. A szemhéjpúderekkel is remekül állja a helyét, helyén tartja az egész szemsminket, akkor is ha nem teszek alá más alapot. Hat színben kapható egyébként, nem túl változatos színekben, mert a szürke és barna árnyalatai ismétlődnek, én örülnék, ha más színeket is gyártanának belőle a közeljövőben. ELőször csak egyet mertem belőle venni, hogy kipróbáljam milyen, de azt hiszem meg fogok próbálni más színt is, mert nagyon megtetszett ez a termék. Egyébként 999 Ft-ba kerül, ami szerintem elég jó ár egy ilyen minőségű termékért.

Ti próbáltátok már esetleg?

4 megjegyzés :

mennyibe került? Müllerben nem láttam kiírva az árat a múltkor.

Én is pont ugyanezt szereztem be, és szintén pozitívak a tapasztalataim, de meglepődtem h ennyire sűrű és tényleg nem annyira könnyű felvinni, viszont szép és tartós.

Én még nem vettem, csak az "Andiéknál" próbálgattam, szerintem is jobb ez, mint az Essence hasonló cucca.

Megjegyzés küldése