2011. szeptember 30., péntek

Szülinapi poszt és eredményhirdetés

Ez a poszt kicsit személyes jellegű lesz. Ma van a születésnapom. :) Ha már így szóba került, akkor nem titkolom el a koromat, 24 éves lettem én ezen a jeles napom. :) Tudom, nem olyan nagy kor ez, mégis az utóbbi egy évben annyi minden történt velem és olyan dolgok is, ami miatt az ember ezen a napon kicsit elérzékenyül. 
Hogy ne is menjünk túl messzire itt van ez a blog. A tavalyi szülinapomkor még nem létezett. Nagyon sokat gondolkoztam rajta, hogy egyáltalán elindítsam-e, mert nem gondoltam volna, hogy olyan dolgokat tudok közölni, mutatni, írni, ami másokat is érdekelhet. Szerencsére erre Ti mindannyian rácáfoltatok és bár az elmúlt egy évben voltak igazán nehéz napjaim, mégis velem maradtatok a pár hetes kihagyások ellenére is. Tudom, hogy furcsán fog hangzani, mert ez mégis csak egy online felület, ahol nincsen személyes kapcsolatom Veletek, mégis a legrosszabb pillanataimban is eszembe jutott a blog és hogy mi lesz az olvasóimmal?! Titeket nem hagyhatlak cserben!  Ha csak egy része volt is, de Nektek is nagy szerepetek volt abban, hogy itt vagyok és immár sokkal nagyobb lelkesedéssel írom a bejegyzéseket! Az írás is sokkal jobban megy, egyre jobban, és rájöttem, hogy nekem érdemes írni, mert mindig van miről és nagyon boldoggá tesz! Az pedig külön öröm számomra, hogy szeretitek olvasni, amit és ahogyan írok.
Rátérve a játékra. Kértem, hogy írjatok olyan dolgot, ami tetszik a blogban illetve olyat, amin változtatnátok. Köszönöm szépen az őszinte véleményeket! Nagyon örülök, hogy sokkal több dolog van, ami tetszik. Az igazat megvallva nagyon megható volt olvasni a véleményeket, mert sok dícséretet kaptam és örülök annak, hogy látszik a sok befektetett munka, hiszen egy-egy posztba tényleg beleteszek apait-anyait és próbálok minél körültekintőbb és alaposabb lenni, különösen a teszteknél. Legtöbben a blog viszonylag új külsejére hivatkoztak. Nos, ezzel az a helyzet, hogy ezt a külsőt sokkal jobban érzem magaménak, mint az előzőt. A fehér háttér nem véletlen, hiszen ebből tűnik legjobban ki a sok-sok színes fénykép, ami a posztokat jelzi, ettől lesz egyszerre egyszerű és színes. Ha a háttér is színes lenne, akkor már nem lenne ilyen jól kivehető a kontraszt.  A helyzet az, hogy én már csak ilyen "minimál" vagyok, ez az egyszerűség jellemez engem, a színes fotók pedig visznek az egészbe egy kis csavart. Elfogadom, hogy nem mindenkinek lesz a szíve csücske ez a külső, viszont írtak olyanok is, akiknek nagyon tetszik. Már megtanultam, hogy nem lehet mindenkinek megfelelni, ha tetszenek a posztok, úgyis visszatérő vendégek lesztek. :) Egy tanácsot megfogadtam a külsővel kapcsolatban, az oldalsávon és az alsó részen változtattam egy kicsit, gondolom észrevettétek. A posztokkal kapcsolatban pedig igyekszem olyanokról írni, ami engem is foglalkoztat és Nektek is tetszeni fog.
Ennyi bevezető után most már akkor jöjjön a várva várt eredményhirdetés.

Az első csomag nyertese: KaMii, nyereményed: Skin79 Diamond BB krém kicsi kiszerelés; essence körömlakk, Max Factyor mini szájfény



A második csomag nyertese: GhostGirl, nyereményed: essence rúzs, essence limitált körömmatrica, essence öntapadós műköröm készlet



A harmadik csomag nyertese: May3, nyereményed:  Max Factor szájfény, 2 féle essence körömlakk


Gratulálok a nyerteseknek! Megkérem a három nyertest, hogy vasárnap este 8 óráig jelentkezzen a nyereményéért a gigitogirls@gmail.com email címen, ha ez nem történik meg, akkor újra sorsolok! 
Akinek most nem sikerült az készüljön, mert ahogy ígértem, hamarosan új játék indul! ;)

A végére pedig egy aktuális zene, amit ma egy ismerősöm küldött nekem köszöntésképp :) :


19 megjegyzés :

Boldog szülinapot!:)

A nyerteseknek pedig gratu!

Boldog születésnapot! :) (Nem mellesleg egyáltalán nem néztelek ennyinek... :D)

Köszönöm! Évi, ha ez megnyugtat, én se magamat! :D

nyertem jee :))) köszi a lehetőséget és
boldog születésnapot!

Hú de közel voltam :D
Boldog Szülinapot!!

boldog szülinapot:))))

grat a nyerteseknek:))

Szia!
Boldog szülinapot!!!
Mia / May3 /
ui: írtam emailt!

gratula a nyerteseknek, neked pedig nagyon boldog szülinapot!:)

Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok! :)

Megjegyzés küldése