2011. szeptember 15., csütörtök

Sminktárolás II. - Sminkesasztalkám

Ígértem még egy részt a sminktárolásban (aztán végülis ez már a harmadik lett :D) így most be is tartom az ígéretemet, megmutatom Nektek a sminkes asztalkámat. Eredetileg ez egy számítógépasztal, és laptopasztalnak vettem még régebben a Kikában, mert nagyon megtetszett, hogy üvegből van, és aki építésznek tanul, az tudja miért praktikus még egy ilyen asztal. :) 
Aztán most kitaláltam, ez mennyire tökéletes nekem sminkasztalnak. Át is variáltam mindent és nagyon bejövős a dolog! :) Picit zsúfolt, de nem bánom, mert minden egy helyen van. Ráadásul az a szerencse is ért, hogy a sminkboxom kinyitva pont befér az asztal alá, így aztán tényleg minden tökéletes!



A tükör a Ikeából van, tiszta minimál, imádom, hogy ilyen semmi extra, de hatalmas tükör, amit megtuningoltam egy kis fénylehetőséggel, szintén az Ikeából kettő pici felcsiptethető lámpa. Tiszta mázli, hogy oldalról jön be a hatalmas ablakokon a természetes fény, de azért néha más jellegű fényre is szükség van. A tükör előtt a Beauty Blender, escettisztító kéznél, parfümök, BB krém, Cicaplast primernek, ajakradír és egy színezett ajakápoló. 


 A rúzstartót a Müllerben vettem, majdnem elférek benne. :) Az ecsettartót és a ceruzatartót láthattátok hogy készült ITT. Szerettem volna inkább az ecsettartót előtérbe helyezni, ha már ennyit vacakoltam vele, de sajnos elég bután nézett ki, ráadásul teljesen praktikátlan. Akkor az ecsetektől nem férek hozzá a rúzsokhoz. :S Így maradt ez a megoldás. Ha látni akarom a mintákat a tartón, akkor kicsit hátrakukkantok. :D

 Az üvegcséket szintén az Ikeábó szereztem be, mert olyan szépségesek. A legkisebben alkohol van, az egyel nagyobban sminklemosó, a fújósban pedig testpermet szokott lenni.

Még egy praktikus dolgot felfedeztem az asztalban, mégpedig azt, hogy az épp aktuális kedvenc palettákért nem kell a boxban turkálni, hanem csak kihúzom az eredetileg billentyűzettárolónak szánt üveglapot és már kéznél is vannak. :)
Na, milyennek találjátok? :)

8 megjegyzés :

Hát szerintem szuper :) Minden egy helyen,átlátható,szép,tiszta - kell ennél több? :)

Szépségesen szép! Nekem is jól jönne egy ilyen asztalka :)

Nagyon tetszik az egész, ötletes és jól kivitelezett! Öröm ránézni!!!!

Gratulálok hozzá :)
Ugye mindig ilyen szép rend van? :D
NAKED :))))

Bevallom nincs mindig ilyen rend, ha reggel rohanok nincs időm minden egyes darabot visszapakolgatni a helyére. :)

Megjegyzés küldése