2011. szeptember 28., szerda

Sigma Cleansing & Polishing Tool

A Sigma az ecsetei mellett elkezdett piacra dobni más termékeket is. Ahogy kezdetben az ecseteknél is láthattuk, általában egy másik drágább és nívósabb cég termékeit "utánozzák" le és készítenek belőlük állításuk szerint egy ugyanolyan jó minőségű terméket, csak jóval olcsóbb kategóriában. 
Így volt ezzel az arctisztívóval is, ugyanis a Clarisonic, egy amerikai cég, gyárt hasonló arctisztító "berendezéseket". Ez a cég már elég magas szintre fejlesztette az ilyen termékeit és hatalmas rajongótáborra tett szert szerte a világban, főleg Amerikában. Őszintén szólva nem néztem utána az összes általuk gyártott terméknek, azonban arról tudomásom van, hogy kaphatóak náluk kisebb nagyobb és különböző tudású készülékek. Az áruk viszont tényleg horror, én olyan 50ezer Ft-ra átszámított árakat véltem felfedezni.
Mielőtt megrendeltem a Sigma hasonló termékét megnéztem pár videót a youtube-on, volt olyan is, ami összehasonlítás volt a Clarisonic egyik készülékével és nem nagyon tudott különbséget tenni az illető, mert a Sigma terméke ugyanannyira bevált, mint a drágább társa. Egy nagy különbséget említett, a Sigma arctisztítója forog, a Clarisonic viszont rezeg. Azt nem tudom sajnos, hogy csak annál a darabnál működik így, vagy az összes többinél...

Akkor a kis bevezető után jöjjenek az én tapasztalataim a termékről. Először a csomagolásról. Egy színes kartondobozban kapjuk, amit én sajnos elfelejtettem lefotózni. Tetszetős csomagolás, rózsaszín és fehér csíkokkal, igazán csajos, viszont ezt úgyis ki fogjuk dobni egy idő után... A lényeges, hogy maga a termék egy műanyag dobozban található, ami elég masszív, viszont nehezen nyitható. Ez is szépséges darab, akár a fürdőszobánk dísze is lehet, ha van helyünk kipakolni egy polcra, sajnos nekem nincs. :( Ami nem tetszik benne, hogy ebben a műanyag dobozban van egy másik tartó is, hogy ne ömlesztve tároljuk a készüléket és a fejeket, ami nem is lenne rossz ötlet, viszont a bajom az anyagával van. Biztosan tudjátok miről beszélek, nagyon vékony műanyag lemez vagy nem is tudom minek nevezzem, ami nagyon könnyen törik, bereped, stb. na, szóval gagyi. :) Maga a készülék viszont jó minőségű műanyagból készült, nagyon masszív kis szerkezet, jó a fogása, a színe is nagyon tetszik, rózsaszínnel és fehérrel kombinálták. Három fejet kapunk hozzá. A tiszta rózsaszín a legpuhább, ezt érzékeny bőrre ajánlják, a rózsaszín-fehér kombináció a közepes erősségű, normál bőr tisztítására ajánlott, a tiszta fehér pedig a legdurvább kialakítású. Ezeket a fejeket egyszerűen lehúzhatjuk a illetve visszapattinthatjuk a készülékre. Két fokozat működik rajta, egy lassabban és egy gyorsabban forgó, amit egy gomb segítségével szabályozhatunk. A készülék bírja a vizet, lehet zuhanyozás közben is használni, (én így szoktam) nem lesz baja, de azért ne úsztassuk vízben, mert azt nem bírja.
Először leírom, hogy én hogy szoktam használni, utána írok egy kicsit a hatásáról is. Az én tapasztalatom az, hogy ha napi szinte használjuk, akkor azt csak egyszer tegyük, mert én próbáltam reggel és este is ezzel tisztítani az arcomat, viszont rendesen kipirosodott és irritált lett, tehát sok volt neki. Mivel érzékeny bőröm van, ezért és a legpuhább fejet választottam az arcomra, ez az amit minden este használok. Egyszer egy héten bevetem a közepes erősségű fejet, ezt nem bírná minden nap a bőröm. A legerősebb (fehér) fejet pedig testre szoktam használni. Egyetlen probléma, hogy testre elég pici ez a fej és kicsit sokáig tart végigmenni mindenhol. A készülék egyébként kettő ceruzaelemmel működik, amit nem adnak hozzá. Én jobban szeretem az akksis dolgokat, viszont elég jól bírja, mert kb. június óta használom és még nem merült le. Úgy kell használni, hogy a fejre nyomunk az arctisztítónkból és én előtte be is szoktam vizezni az arcomat. A második fokozaton szoktam használni, úgy érzem, hogy így hatékonyabb. 
Akkor most a tapasztalatokról. Az igazság az, hogy az első időkben nem rajongtam érte. Ezért is húzódott el ennyire a tesztelési folyamat. Viszont a helyzet az, hogy nagyon megszerettem. Mióta ezt a módszert alkalmazom, nem használtam bőrradírt. Egyszerűen nincs rá szükségem. Nagyon jól eltávolítja az elhalt hámsejteket és az olajat a bőrömről, igazából a még fennmaradó koszt, sminkmaradványokat is, tehát hatékonyabbá teszi az arclemosómat. A tonik persze még ezek után is talál "leszednivalót", nyilván kevesebbet, mint egyébként. Miután használtam sokkal tisztábbnak, frissebbnek érzem az arcomat. Arról nem is beszélve, hogy a további termékek, amiket használok sokkal jobban bele tudnak ivódni a bőrömbe, a krémeknél ez nagyon észrevehető.
Összességében én nem bántam meg, hogy megvettem, viszont nem állítom, hogy lehetetlen nélküle élni. :) Aki teheti, próbálja ki, fanatikusoknak viszont kötelező darab!

Próbáltátok esetleg már? Vélemények? :)

2 megjegyzés :

Képzeld én is megvettem ezt az arctisztító készüléket és imádom:D annyira jó. Nekem sokat segített a bőrömön :))

De jó! :) Örülök neki nagyon, hogy Neked is bevált! :)

Megjegyzés küldése