2011. szeptember 20., kedd

Őszi sminkkörkép és egy kis haul

Nem csak naptár szerint immár, hanem az időjárás szerint is beköszöntött az ősz. Én még ugyan a nyárra emlékezem, de lassan bele kell törődnöm, hogy elmúlt és új évszak köszöntött be. Amikor egy-egy évszak alkalmával új sminkkollekciók érkeznek a boltokba, akkor szokásom körbejárni és megnézegetni őket, még akkor is ha nem veszek semmit. Jó belenyúlkálni a teszterekbe, megnézni az új színeket és élőben is látni a szezon divatszíneit. Mindenképpen elmondható most már, (eddig is, de egyre inkább) hogy a high end márkák által kidobott kollekciók darabjai visszaköszönnek a drogériák polcain is kevésbé drága márkák kollekcióiban. Idén abszolút nagy divatok a tartós krémes szemhéjfestékek. Meg is nézegettem a Chanel darabjait, amik persze  egytől egyig gyönyörűek, de nem tudom mennyire érik meg a közel 9000 Ft-os horror összeget. A Chanel házatáján megjelent egy Velvet finish-ű rúzs is, ami se nem fényes se nem matt, gyönyörű színekben kaphatóak. Több mindent is nézegettem ebben a kategóriába, de ezek fogtak meg igazán. 


Megérkeztek az essence és Catrice új termékei is a polcokra, amit muszáj volt lecsekkolnom. Az essence termékek közül az új ecsetek fogtak meg, de visszafogtam magam, ígyis már annyi ecsetem van, ha pedig meggondolom magam, akkor úgyis állandó darabok, még beszerezhetőek. Nagyon elkezdett érdekelni a 2in1 szempillaspirál, amit most az essence és a Catrice is piacra dobott, de először azt hiszem a Macnél volt kapható. De van elég szempillaspirálom, így ezt is későbbre halasztottam. A csillámos körömlakkok berobbantak a divatba akár magában csillámos, akár más színnel kombinálják, idén ilyen körmökkel mindenképpen divatosak leszünk. Az essence állványon is megtalálható jópár ilyen szín, illetve az Avonből is egyre több ilyen színt rendelhetünk. Megfontolandó a dolog. :) Nálam láthattatok már egy ilyen árnyalatot az OPI-tól ITT.
Mivel az "essence stay all day" krémes szemhéjfestékeiről elég sok rosszat olvastam, így úgy döntöttem, hogy kipróbálom a Catrice 'Made to stay" hasonló festékei közül egyet. Szürke alapom még úgy sem volt, ezért egy ilyen színt választottam, ami idén ősszel a kék mellett nagy divatszín lett. Ez pedig a 020 - Romans Gone Bad árnyalat. Elméletileg holographic árnyalatok ezek, kíváncsi leszek. :) Ebből sajnos nincsen teszter.
A Max Factor ajakfilcei után nagyon kíváncsi voltam mit tudnak más márkák filcei is. Az Astor is előrukkolt már ilyennel, de a Catrice polcain ugyanúgy megtalálhatjuk ezt az új találmányt, de szinte fél áron, mint a kettő nagy márkánál. Ezt sikerült még vennem, egy természetesebb színt szerettem volna, így jött velem haza a 020 - Rose Wood Avenue árnyalata. Próbálok sokkal tudatosabban vásárolni, mint eddig, mert már szinte mindenem megvan és csak olyat veszek ami nagyon megtetszik vagy még nincs esetleg vagy kifogyóban van.
A nyárra emlékezve rendeltem az Avonból egy "tengerész" fülbevaló szettet. Nagyon szeretem az ilyen pici fülbevalókat, ezek között van néhány különlegesebb darab, mint például a tengerész csomó. Nagyon megtetszett az Anew ajakápolója, olyan a csomagolása, mint a rúzsoké, csak fehér, nagyon ízléses, jön az ősz, a tél, szükségem van egy jó ajakápolóra. Régóta nézegetem már a különböző szérumokat. Arra a döntésre jutottam, hogy halványító szérumot szeretnék, amivel halványítani lehet a pattanás utáni hegeket. A Clinique szortimentjében meg is található ez a szérum, illetve már az Estée Laudernél is, ami viszonylag könnyen elérhető nálunk. de 10 ezer Ft felett vannak, ezért egy olcsóbb alternatívát kerestem, amit meg is találtam az Anew-nál, és most egy különleges akcióban 2700 Ft-ért jutottam hozzá. Igazából az összes dolog közül erre vagyok a legkíváncsibb. 4 hét után ígéri a teljes hatást, mindenképpen végigcsinálom és tesztelem, hogy tudjak Nektek írni róla. Egyébként azt tudtátok, hogy az Anew szérumjai nincsenek életkorhoz csak bőrproblémákhoz kötve? :) Erre én is a keresgélés kapcsán jöttem rá.

Ti milyen termékeket vettetek az ősz beköszöntével?

6 megjegyzés :

Új alapozót (a régi már túl sötét volt az őszi színemhez :D), két szájfényt, egy natúr színekből álló palettát és egy nude rúzst :).

Nagyon jó a fülbevaló szett.:) Amúgy nekem nagy szerelem az Essence krémes szemhéjfestéke. Ecsetet és lakkokat vettem mostanában tömegével.:D
(Andi)

Először is ma találtam az oldaladra, és nagyon jó! Gratulálok hozzá! Én két csillámos körömlakkal, egy filces rúzzsal, és egy barna szemhéjtussal lettem gazdagabb, amit én is őszi vásárlásnak szántam. :)

Nagyon kíváncsi vagyok a Catrice termékek tesztjére!:) meg az Anew rúzsra is:)

Megjegyzés küldése