2011. szeptember 16., péntek

NYX Eyebrow marker

Annyi jót írtam mostanában a különböző termékekről, hogy jöjjön most egy kicsit más. A Cherry Culture-ről rendeltem még múltkor ezt a szemöldökformázó filcet. Láttam már videóban ilyen filceket, igaz más márkából, de nagyon megtetszett a használata. Nem is tudtam, hogy a NYX-nek is van hasonló terméke, de amikor megláttam a honlapon, gondoltam egy próbát megér. Egyből ki is próbáltam, és úgy örültem, hogy mennyire könnyű használni és a színe is szuper volt. Aztán jött a feketeleves. Ugyanis nem hiszitek el (én sem hittem a szememnek) a filc a szemöldökömön bezöldült! Tényleg nem akartam elhinni, de jó páran biztos hülyének néztek, akikkel találkoztam, hogy zöld szemöldököt csináltam magamnak. :S Ki hallott már ilyet?!




Azt hittem, hogy talán valamelyik krémmel lépett reakcióba, úgyhogy kipróbáltam úgy is, hogy semmi nem volt az arcomon. De csalódnom kellett. Ugyanazt produkálta. Nem adtam fel, próbáltam port rátenni, az némiképp javított a helyzeten. Aztán észrevettem, hogy egyszer elszíneződik, egyszer nem vagy csak kevésbé. Arra nem sikerült rájönnöm, hogy mitől függ a dolog. De aztán még egy negatívumot észrevettem. Hiába van ráírva, hogy long lasting, néha úgy viselkedik, mintha vizes papírra akarnék filccel rajzolni, szóval elmosódik.
Sajnos ezt a terméket senkinek nem ajánlom. 9 dollárba kerül a Cherry Culture-on, de ezek alapján még egyet sem ér... :(

Volt már hasonló bizarr élményetek egy termékkel kapcsolatban?

10 megjegyzés :

Én is nézegettem, úgy tetszett, de ezek után nem fogom megrendelni. Örülők, hogy ezt megírtad:)

Nem szőkés a szemöldököd? Ilyen aranyfényűre gondolok. Mert akkor lehet hogy azért színezi zöldesre.

Persze, hogy szőkés! De nem értem az összefüggést... :)

Más reviewkban nem írták ezt? Nem lehet h a filc rossz (véletlenül)?

Jesszusom, ez nagyon fura :S
Szerintem is jó ha megírod a rossz tapasztalatokat is, akkor is, ha nem olyan jó érzés negatív tapasztalatról beszámolni :(

Hm ez nagyon furcsa. Még sose hallottam ilyet.:O Akkor ez nem happy end.:S
(Andi)

Te jó ég :D ZÖLD?! durva! egyébként ha belegondolok,ha világosabb hajat festünk barnásra akkor néha felvesz egy kis zöldes fényt a haj, de hogy ezt mégis mitől?!

Mert a szőkés szálat elszínezheti máshogy is a festék ahogy rákerül. Hajfestésnél is megesik, hogy a szőkés hajon barna festék zöldesnek hat. :)

Meg mondom őszintén nem néztem más review-kat nem néztem.
Nem maga a szemöldökszál színeződik el, hanem a szemöldököm alatti bőr, amire a vonalat húzom. :S

Pfff, ez érdekes... :S :( Kár hogy nem vált be. :(

Megjegyzés küldése