2011. szeptember 21., szerda

NYX Eyebrow kit stencil

A legutóbbi cherry culture rendeléssel érkezett ez a készlet is. A szőkéknek való változatra esett a választásom. Próbáltam már az essence szemöldökformázó készletét de annyira nem nyerte el a tetszésemet. Azóta sima szemhéjpúdereket használtam szemöldökre is, de ki szerettem volna próbálni egy "komolyabb" készletet is. Akkor láttam meg ezt a viszonylag új készletet a NYX-től, gondoltam megér egy próbát.
Elölről,  egy bújtatható gumival záródik az egész
Alapjában véve szeretek netről rendelni, mert kényelmes és sokkal több minden elérhető így, mint a boltokban. De mindig beleütközöm abba a hibába, hogy más méretűnek képzelem el az adott terméket vagy nagyobbnak vagy sokkal kisebbnek. A képek alapján elég megtévesztőek tudnak lenni a méretek számomra, de lehet, hogy csak nekem. Így volt ez most is, kb. fele ekkorát gondoltam a csomagolásra, mint amilyen valójában lett. Azóta megszoktam és végülis nem zavar a mérete, de tény, hogy nem utazóbarát. Majdnem minden tesztben megjelenik ez az elvárásom, de sajnos nekem ez is sokat számít, hogy egy-egy termék mennyire hordozható. 
Hátoldal
A csomagolás kartonpapírból készült, ízléses. Maga a porok egy kemény szivacsszerű anyagba vannak süllyesztve, ahogy a többi kellék is. Négyszínű port találhatunk benne, egy enyhén gyöngyházas fehéret, egy meleg tónusú barnát, egy sötétebb és egy világosabb hideg tónusú barnát, amelyekből kedvünkre keverhetjük a szemöldökünkhöz legjobban illő színt. A fehéret használhatjuk a szemöldök alá highlight - nak vagy akár a többi szín világosításához is. Nagyon tetszik, hogy különböző tónusú barnák vannak benne, mert így bárki megtalálhatja a magának megfelelő színt. A porok mellett találhatunk a készletben egy szemöldök fésűt, de ezt a fajtát én nem annyira preferálom, viszont a hozzá való ecset szerintem szuper és nem kell másikat használnunk hozzá illetve még találhatunk benne három sablont is, amit megvallok őszintén én még nem használtam, mert szeretem én alakítani a formát, viszont sokaknak hasznos kellék lehet. A papírtokban találunk egy kicsi tükröt is, ami szerintem nagyon cuki. A nagy mérete ellenére mégis elég hordozhatónak tűnik, mivel minden ami a szemöldökformázáshoz szükséges, azt megtalálhatjuk benne. Egyedül a waxot hiányolom belőle.
Kinyitva
A porok nagyon jó kis textúrával rendelkeznek, nagyon jól fognak és borzasztóan tartósak, könnyű velük dolgozni. Igaz, hogy bármilyen matt szemhéjpúdert használhatunk szemöldökre, de sajnos nem mindegyik megfelelő a tapasztalataim szerint, mert vagy a szín nem megfelelő intenzitású vagy a textúrát nehéz felvinni erre a területre. Mindegyik szín nagyon jól megállja a helyét. Én még mindig kísérletezek a színek kevergetésével, hogy melyik is áll a legjobban. :)
Szuper pigmentált színek
Ha mindez nem lenne elég, akkor azt is leírom, hogy a csomagolás dizájnjához hozzátartoznak a leírások képekkel illusztrálva, hogyan kell megfelelően elkészíteni a szép szemöldököt. Akinek esetleg fontos, annak megemlíteném, hogy hipoallergén termékről van szó és nem utolsó sorban cruelty free, tehát nem tesztelték állatokon.
Összességében nagyon örülök ennek a készletnek, mióta megvan szívesen használom és meg vagyok vele elégedve.

2 megjegyzés :

Tetszik ez a kis szett, már nézegetem egy ideje, úgyhogy nekem nagyon jól jött, hogy írtál róla...:)

Nagyon szuper ez a szett. Engem nagyon érdekelnek ezek a sablonok, hogyan mutatnak a szemöldökön és mennyire lesz természetes a dolog. Szép színek vannak benne, úgyhogy tényleg nagyon praktikus.:)
(Andi)

Megjegyzés küldése