2011. szeptember 28., szerda

NOTD - Ruby Slippers

Itt a másik nemrég beszerzett Avon lakkom. Ez egy újdonság, most először lehetett kapni katalógusban. Elég sok cég készít mostanában piros csillámos körömlakkot, először a She lakkját vettem meg, itt van ez, majd karácsonykor jön az OPI-nak is egy hasonló lakkja és a többi, amiről nem tudok. :) Én nagyon szeretem alapból a piros lakkokat, ez pedig picit extrább. Ezt könnyebben lehet kezelni, mint a She-t, nem olyan sűrű az állaga és az ecsetes is jobb szerintem. 
Az üvegben úgy tűnik, hogy arany és ezüst csillámok vannak benne, de a körmön végül piros csillámok lesznek, tehát "önmagában" csillámos. Szépséges, a csillámok abszolút nem hivalkodóak, csak egy különleges effektet kap tőle a lakk. 

A szokásos kettő réteggel dolgoztam, viszont egy rétegben is egész vállalható színt kapunk. Itt is BTGN alap és fedőlakkot használtam, mint mindig, annyira szokványos ez már nálam, hogy sokszor el is felejtem megírni. Én régebben nem hittem, hogy az alap lakknak ekkora jelentősége van, de mióta használok, azóta nem szineződik el a körmöm. :)
Épp besütött a napocska, azért ilyen sárga. :) Egyik sem vakus kép és annyira nm látszanak a csillámok a képeken, a valóságban is forgatni kell a kezemet és attól függ hogy esik rá a fény, úgy jelennek meg a csillámok.

Mi a véleményetek?

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése